קליפ חדש לגדי פיינגולד: "לך אלי תשוקתי"

ביום הכיפורים השני ששמר, הגיע היוצר גדי פיינגולד לבית כנסת תימני ושמע את הפיוט "לך אלי תשוקתי". הוא הלחין למילותיו של רבי אברהם אבן עזרא מנגינה חדשה, ויש גם קליפ (מוזיקה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(הקליפ המלא)

אחרי "לא תיפול רוחי" ו-"מוכרחים להיות שמח" הזמר והיוצר גדי פיינגולד משיק סינגל חדש, שלישי במספר. את הפיוט "לך א-לי תשוקתי" כתב ר' אברהם אבן עזרא והלחין גדי פיינגולד.

"שמעתי לראשונה את הפיוט בבית כנסת תימני ביום הכיפור השני ששמרתי. כמה דקות לפני שהתחילה תפילת כל נדרי עלה הרב וסיפר על הפיוט הזה ומשמעותו" מספר גדי.

"ר' אברהם אבן עזרא מתאר את המסע הצפוי לכל אחד מאיתנו לאחר המוות. כמו הפלגה לארץ רחוקה ולא נודעת, הוא שואל את עצמו- מה יהיה כאשר אפגוש את בוראי, האם יהיה מרוצה מהאופן שבו ביצעתי את שליחותי בעולם הזה? ואם חלילה התשובה היא לא, מה עלי לתקן כדי להצליח במשימה".

"ברגע הזה כל בית הכנסת שרו את הפיוט בלחן המפורסם של יאיר גדסי, אותו שמעתי לראשונה בחיי. זה היה רגע עוצמתי ביותר. המחשבה הראשונה שעברה לי בראש היא ״אני חייב להלחין את הפיוט הזה״. המחשבה השנייה שעברה לי בראש היא "מי אני שאלחין את הפיוט הזה".

"למרות שהמילים אינן מילותיי" מוסיף גדי, "אני מרגיש הזדהות מוחלטת כאילו כתבתי אותן בעצמי. אני שמח להציג בפניכם את הגירסה שלי לפיוט הנצחי הזה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר