דוד אזולאי מבהיר: לא תקפתי את לסרי, שמתי סימן קריאה ולא סימן שאלה

לרגע היה נראה ששר הדתות דוד אזולאי קיבל החלטה להתערב בפרשת חילולי השבת בקניון ביג באשדוד, אולם הערב הוא מכחיש שתקף את ראש העיר כשאמר לעברו "כשיעלה למעלה ישאל מה עשית למען השבת". התירוץ: "סימן קריאה ולא סימן שאלה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
דוד אזולאי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הציבור החרדי נאבק נגד חילולי השבת בעיר אשדוד: מזה מספר שבועות שגדולי ישראל יוצאים במכתבים נגד פתיחת קניון 'ביג' בעיר וחילול השבת ההמוני כתוצאה מכך.

הצהריים (רביעי) היה נראה שסוף-סוף שר הדתות דוד אזולאי מתייחס לנושא. במהלך סיור בעיר וחנוכת מקווה טהרה עקץ השר אזולאי את ראש העיר יחיאל לסרי ואמר: "כאשר נעלה למעלה נישאל מה עשינו למען הכלל. ואמנם, בהחלט שאפשר להצביע על העזרה להרבות טהרה בישראל, אך אין בכך די. קדושת השבת נרמסת היום באשדוד, והדבר פוצע את ליבם של שומרי השבת באשר הם".

"זוהי פירצה חמורה שיש לבלום אותה" הוסיף השר אזולאי, "אך העיריה עומדת מן הצד ואינה נוקפת אצבע. מה תענה, כשתישאל מה עשית למען השבת?"

אלא, ששעה קלה לאחר פרסום דבריו בכלי התקשורת, מקורביו של אזולאי הוציאו הכחשה וטענו כי "דבריו של השר לא הובנו".

לדבריהם שר הדתות בחר לשבח את ראש העיר ד"ר לסרי ולא לתקוף אותו. וכי כשאמר "כשיעלה למעלה ישאל מה עשית למען השבת" כוונת השר היית בסימן קריאה, שכן ללסרי יש זכויות רבות ולא בסימן שאלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר