שרון גל: "קורא ליעלון לבטל את העונש לחיילים החרדים"

ח"כ שרון גל קורא לשר הביטחון משה יעלון לבטל את העונש שהוטל על חיילים מהגדוד החרדי 'נצח יהודה', זאת בשל סרטון המראה כי הפלסטיני אותו הכו התגרה בהם (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
שרון גל (צילום: Issac Harari/Flash90)

חבר הכנסת שרון גל (ישראל ביתנו) קורא הערב (רביעי) לשר הביטחון משה (בוגי) יעלון לבטל את העונש שהוטל על חיילים מהגדוד החרדי "נצח יהודה" שתועדו מכים ביום שישי האחרון מפגין פלסטיני, זאת לאחר שפורסם סרטון באורך מלא מהאירוע ומוכיח, כך לטענת גל, כי המפגין הפלסטיני התגרה בחיילים.

"בעקבות פרסום הסרטון המלא הערב מאירוע ג'ילזון, אני קורא לשר הביטחון לבטל את העונשים שהוטלו על חיילי צה"ל" כתב גל בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו, "למרבה הצער הם נשפטו על בסיס חצי אמת - והסרטון המלא מלמד שלמעצר קדמה התגרות אלימה ומכוערת מצד המפגינים הערבים במקום. חובתנו לתת גיבוי לכוחותינו".

גל הוסיף, "אגב, כל גורמי השמאל שמיהרו להתנפל ולהשמיץ את חיילינו - ראוי שילמדו סוף סוף שצילומי ואנשי ב"צלם" ודומיהם - מטרתם להכפיש את ישראל ולשרת את האויב. תמיד!".

החיילים והפלסטיני (מתוך הטלוויזיה הפלסטינית)

כזכור, ביום שישי האחרון תועדו חיילי הגדוד מכים מפגין פלסטיני בכפר ג'ילזון. התיעוד עורר סערה גדולה בקרב הפלסטינים ובישראל. בעקבות כך, מפקד חטיבת כפיר, אל"מ אשר בן לולו, העמיד את החיילים המעורבים לדין משמעתי. מפקד הפלוגה נשפט וננזף, שני החיילים שתועדו מכים את הפלסטינים נידונו ל-28 ימי מחבוש על תנאי והחייל שקילל את הפלסטיני נידון ל-30 ימי ריתוק.

לטענת החיילים, הסרטון הראשון היה ערוך בצורה מגמתית ואינו מראה את מה שקדם לאירוע. כאמור, היום התפרסם סרטון האורך מלא המוכיח כי המפגין התגרה בהם במשך שעה ארוכה. בימים האחרונים זכו החיילים לתמיכה נרחבת ברשתות החברתיות, כאשר גולשים רבים העלו תמונות עם דף עליו כיתוב תומך בחיילים. "עם הנצח עם נצח יהודה" כתבו רבים. אחרים כתבו: "גם אני עם נצח יהודה" ו"גם אנחנו עם נצח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר