בית הדין הכריע לטובת גפני; לגוטרמן אין סמכויות

ח"כ משה גפני רושם ניצחון בקרב מול ראה"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן: בית דין שדן בנושא קבע כי לגוטרמן אין סמכויות למינוי סגן, ולכן אין ערך להבטחות שניתנו בתקופת הבחירות (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
גוטרמן וגפני (צילום: אביר סולטן ויונתן זינדל, פלאש 90)

ניצחון ליו"ר תנועת דגל התורה ח"כ משה כפני במאבק נגד יעקב גוטרמן. במסגרת הסכסוך הקשה בתוכי תנועת "דגל התורה" ובעיקר בין יו''ר התנועה משה גפני לראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, רושם הלילה (רביעי) ח"כ גפני ניצחון לאחר שבית הדין במודיעין עילית שנבחר ע"י הצדדים לדון בנושא המחלוקת על סגנות ראש העיר קבע באופן ברור כי הדבר נתון לסמכותו של היו"ר משה גפני.

לפי הפסק, גפני הוא זה שאחראי באשר לזהותו של מי שישמש בתפקיד הסגן בשכר והדבר אינו בסמכותו של גוטרמן, זאת לאור ההסכם שנעשה בין הסיעות השונות.

כזכור, גוטרמן שנמצא בסכסוך מול צמרת דגל התורה העדיף למנות לתפקיד הסגן את טוביה פריינד מסיעת אגודת ישראל הנחשב לנאמנו זאת במקום נציג התנועה הליטאית מרדכי גולדברג. פריינד טען כי גוטרמן הבטיח לו את התפקיד עוד במהלך מערכת הבחירות.

מנגד, הבהיר גפני במהלך הדיונים בפני חברי בית הדין שאין הדבר נתון כלל לסמכותו של גוטרמן אלא להנהלת התנועה הארצית. גפני אף השתמש בביטויים קשים נגד גוטרמן במהלך עדותו.

כאמור היום ניתן פסק הדין לפיו אין ערך להבטחות שניתנו בתקופת הבחירות ע"י גוטרמן והסמכות למנות את הסגן הינה של יו''ר התנועה בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר