עמיר בניון נגד הנשיא ריבלין: "כבודו הולך בדרך לא הוגנת כלפי עמו"

הזמר עמיר בניון מותח ביקורת נוקבת נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין וטוען כי הנשיא דואג לכל המגזרים, מלבד לאזרחים היהודים. "כבודו הולך בדרך לא הוגנת כלפי עמו" (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: Mendy Hechtman/Flash90)

הזמר עמיר בניון מותח ביקורת נוקבת נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין וטוען כי הנשיא דואג לכל המגזרים, מלבד לאזרחים היהודים.

בדף הפייסבוק שלו כתב הזמר: "לא יכולתי שלא לכתוב לך את המילים האלה, לאור העובדה שעיניי רואות כי כבודו הולך בדרך לא הוגנת כלפי עמו, ומתרחק בכל יום שעובר, יותר ויותר, עד כדי ויתור כמעט מוחלט על הערכים היהודיים בעם היהודי, ועל זהותו האישית כיהודי. ובעיקר, הכי חשוב – על הפניית עורף אל בני עמו, תוך התנשאות והחלפת העור באופן חריף מדי".

"כבודו אמנם נשיא, אך הוא אינו עליון על שום אזרח במדינת ישראל. אדרבא, אם היה משכיל כבודו להכיר את בני עמו – היה הופך עצמו לענו וצנוע, כי ידוע שבני עמו אינם אוהבים שחצנים, ואינם סובלים שום ריח של עליונות. ובכלל, מוסד הנשיאות שייך להם לפחות כמו שהוא שייך לכבודו", הוסיף.

"אם ישכיל כבודו להכיר את בני עמו, יידע שמדובר לא פחות ולא יותר בעם החכם בעולם", אמר והוסיף, כי "אין כזה דבר 'אזרחים טיפשים'. אדרבא, היה לכבודו להפנים זאת, וזה היה מביא אותו לדבר אמת ובגובה העיניים, במקום להתרחק ולדבר כל מני סיסמאות מכובסות.

לסיום פנה לנשיא וכתב "אנא ילמד כבודו ממנהיגים דגולים בעם ישראל, שידעו לבקש סליחה על מעשיהם ולתקן את דרכם. למד מיהודה, שאמר 'צדקה ממני', ומדוד המלך, שאמר 'חטאתי לה'', ומשלמה, החכם באדם, שהודה בכל טעויותיו. ובכך יקנה כבודו את עולמו, כי עם של רחמנים בני רחמנים אנחנו, ואני בטוח שאם כבודו יבקש סליחה מכל הלב מאזרחיה היהודים של מדינת ישראל, הם יקבלו אותו חזרה אל חיקם. ובלבד שכבודו יעלה על שביל הזהב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר