כיכר TV: ילד בן 5 העמיד פני מת וניצל מטבח

מבזק כיכר TV לסיכום חדשות היום: גינויים להצתת הכנסייה בצפון; טבח בכנסיית שחורים בארה"ב, יחימוביץ' מובילה על הרצוג בקרב על ראשות העבודה וגם: 'בובת השעווה' שזזה (צפו)

כותרות כיכר TV:

• חשד להצתת אחת מן הכנסיות החשובות לנצרות. שישה עשר מטיילים תושבי השומרון נעצרו בחשד להצתת כנסיית הלחם והדגים שבצפון מערב של הכינרת לפנות בוקר.הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו גינה את ההצתה ואמר כי היא נוגדת את ערכי היהדות והמוסר. השר לביטחון פנים, גלעד ארדן אמר כי מדובר ב"מעשה שפל ופחדני". בשריפה לא היו נפגעים.

• הגזענות בארצות הברית משתוללת, צעיר לבן נכנס לכנסייה אפרו אמריקנית, בדרום קרוליינה וירה למוות בתשעה שחורים בהם גם הכומר של הכנסייה המשמש כחבר הסנאט במדינה. מי שהצליח לשרוד, הוא ילד בן חמש שהעמיד פני מת וניצל.

• ולזירה הפוליטית, הקרב על ראשות מפלגת העבודה כבר מתחמם. סקר של מכון פאנלס פוליטיקס, קובע כי רוב הישראלים חושבים ששלי יחימוביץ ראויה יותר לראשות המפלגה מיצחק בוז'י הרצוג. בקרב מצביעי המפלגה, נרשם שוויון בין השנים.

• שוב איומים על חייו של ממלא מקום ראש עיריית פתח תקווה מטעם ש"ס, אוריאל בוסו. בשעות הלילה אמש, בזמן שהיה בשיעור תורה, הוצמד לרכבו רימון הלם, בוסו הצליח להבחין בו והזעיק את המשטרה. "אני אמשיך לפעול בכל הכח למען העיר ללא שום פחד", אמר הבוקר בוסו.

• ולסיום, ארולנד שוורצנגר, הוא שחקן ופוליטיקאי אמריקאי ידוע, השבוע הוא הגיע למוזיאון מדאם טוסו, שם מוצגת דמותו משעווה, ונעמד כבובה, המבקרים שהגיעו להצלטם עם הדמות הקפואה, נבהלו לראותה זזה. המטרה, אגב היא לאיסוף צדקה.

• תחזית מזג האוויר: היום יהיה חם מעט מהרגיל כך גם מחר, בשבת תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות ויהיה מעונן חלקית עד בהיר.

קרדיטים: כנסייה - אביהו שפירא ynet; אוריאל בוסו - כיכר השבת; הרצוג -ערוץ הכנסת; שוורצנגר - עמוד היוטיוב של ארולנד שוורצנגר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר