ארה"ב: נעצר החשוד בירי בכנסייה

דילן סטורם רוף, החשוד ברצח המחריד בכנסייה בארה"ב, נעצר על ידי רשויות הביטחון האמריקניים לאחר מצוד נרחב, זאת לאחר שאזרח דיווח כי ראה אותו (חדשות, בעולם)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
החשוד ברצח (צילום מסך)

לאחר מצוד נרחב שנערך אחריו, לפני זמן קצר (חמישי) נעצר החשוד בטבח המחריד בכנסייה בצ'רלסטון, ארה"ב. מדובר בחשוד שתמונתו פורסמה לאחר הרצח - דילן סטורם רוף.

בשעות האחרונות נערך מצוד נרחב אחרי החשוד בטבח, בו נרצחו תשעה בני אדם בתוך כנסייה בצ'רלסטון. החשוד נעצר בעיירה שלבי בצפון קרוליינה לאחר שאזרח דיווח למשטרה על פעילות חשודה של נהג שעבר על ידו. ברגע שהשוטרים הגיעו למקום הם הבינו מיד כי מדובר בחשוד ברצח בכנסייה. החשוד שיתף פעולה עם השוטרים ולא התנגד למעצר.

במסיבת עיתונאים אמר ראש העיר כי מדובר ב"רצח מזעזע. לרצוח אנשים באמצע שהם מתפללים זה מעשה מחריד".

לדבריו, "קיבלתי שיחה מהנשיא ברק אובמה ששלח את תנחומיו ואמר לי כי הוא ישלח לנו את כל העזרה שאנחנו צריכים". ראש העיר ביקש כי כל מי שיכול שיתרום כסף עבור משפחות הפצועים וההרוגים בטבח. "אני רוצה להודות גם לכלי התקשורת שבעזרת הפצת המידע באמצעותם הצלחנו לתפוס את מי שעשה את זה" אמר ראש העיר.

ניקי היילי, מושלת דרום קרוליינה, בכתה במהלך מסיבת העיתונאים: "יש לנו כעת פצעים שעדיין פתוחים. יש הורים שצריכים להסביר לילדים שלהם שהם יכולים להיות בטוחים. יחד עם זאת, אנחנו מאוחדים ואני גאה על כך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר