צפו: אוריאל בוסו פונה לתושבי פ"ת: "נפעל ללא אינטרסים"

לאחר שאל מכוניתו הוצמד השבוע רימון הלם, סגן ראש עיריית פתח תקוה אוריאל בוסו מגיב לראשונה ופונה אל תושבי העיר: "נמשיך לפעול ללא אינטרסים וללא לחצים". צפו (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(מתוך עמוד הפייסבוק של ראש העיר איציק ברוורמן)

סגן ראש עיריית פתח תקוה, איש ש"ס אוריאל בוסו, פנה היום (שישי) בסרטון וידאו אל תושבי העיר, זאת על רקע רימון ההלם שהוצמד השבוע אל מכוניתו.

"שלום לכם, כאן אוריאל בוסו ממלא מקום וסגנו של ראש העיר איציק ברוורמן בפתח תקוה" פתח בוסו את דבריו. "קודם כל אני רוצה להודות לו על האירוח שלי ושל משפחתי ברגעים קשים ולא נעימים. אני חושב שדווקא בפרשת קרח, שידועה כמי שהחזיקו בה קבוצה שלמה במחלוקת. מדובר באדם שהיה חכם, עשיר, נשיא עדה, אבל ברגע שהמחלוקת שלו הייתה נגועה באינטרסים הוא נזכר רק כמי שעשה מחלוקת ולא יכל להתקיים והוא נענש על כך".

בוסו הוסיף, "אנחנו חברה שחייבים להיות בה חילוקי דעות כי כך היא חברה תקינה ונורמלית. ברגע שחילוקי הדעות נגועים באינטרסים, הם אינם יכולים להחזיק ולהיות חברה תקינה".

בוסו אמר לסיום כי "ראש העיר ואנוכי נמצאים במרכז העשייה וההחלטות. אנחנו מסתכלים על כלל תושבי העיר וטובתם ואנחנו נמשיך לנהוג כך ללא אינטרסים ולחצים כאלו ואחרים ואנחנו בטוחים שאתם בסופו של דבר, תושבי העיר והאזרחים, הם הנהנים העיקריים וכך נמשיך לנהוג. שיהיה לכולם שבת שלום".

את הסרטון העלה ראש העיר איציק ברוורמן אל דף הפייסבוק שלו, שם כתב: "בעקבות אירועי השבוע האחרון, ביקשתי מממלא מקומי, סגני וחברי היקר, הרב אוריאל בוסו, לחזק אותנו רוחנית לקראת השבת והמשך הדרך בכלל".

ברוורמן כתב עוד: "אנו נגד גילוי אלימות מכל סוג שהוא, לא נירתע מאיומים של גורמי פשיעה המנסים לפגוע בחיי אדם!
לצערי, ידוע כי גורמים אלו מנסים לקשור קשרים עם השלטון כדי לקדם את האינטרסים האישיים שלהם.

"למרות האיומים הלא קלים עלינו ועל משפחותינו וההשלכות של הדבר - מאבטחים שמקיפים אותנו, נהלי ביטחון הדוקים שחודרים לביתנו והשפעה על משפחותינו וחיינו האישיים - נמשיך ללכת בדרך החוק, האמת והשלום".

לסיום כתב ברוורמן: "אוריאל, אני מחזק את ידך ועומד אחרי כל החלטה שמתקבלת על ידך, אני יודע שיש בך את הכח וההגינות ובטוח שעוד ייצא מתוק מעז. אל תירא אוריאל, אל תירא-ה׳ עימך. פרשת קורח השבוע מלמדת אותנו כמה חשוב ללכת בדרך הישר ולעשות את הדברים בנועם ובהידברות ולא בדרך מלחמה- כי זו הדרך הנכונה ללכת בה, הן כבני אדם והן כיהודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר