שלחתם מייל ליעד הלא נכון? הכירו: השירות שמאפשר 'אחזור' בג'ימייל

בטח כבר קרה לכם ששלחתם מייל ליעד שגוי והובכתם, סטארט-אפ אמריקני חדש ינסה למנוע מכם את המבוכה בעזרת אפשרות לאחזר ולבטל כל מייל כמעט מכל שירות. וזו לא המעלה היחידה שלו: תוכלו גם לקבוע שהמייל ששלחתם יושמד מיד לאחר קריאתו על ידי הנמען (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

שירות חדש שמגיע כפלאגין שמותקן על הדפדפן מאפשר לכם לאחזר ולבטל הודעה - גם אחר ששלחתם אותה לנמען. הדבר היה קיים עד היום בעיקר רק בשירותי מייל ארגוניים וכעת בעזרת השירות החדש מגיע כמעט לכל שירותי המייל ברשת, כולל ג'ימייל ואאוטלוק.

הסטארט-אפ האמריקני חדש העונה לשם Criptext יאפשר לכם מלבד אחזור מייל שירותים חשובים נוספים, דוגמת שליחת מייל עם מגבלת זמן, כאשר בדומה להודעה בשירות סנאפצ'ט ההודעה תימחק לאחר זמן ולא תישאר בחשבונו של הנמען.

מעכשיו אפשר לבטל (צילום: שאטרסטוק)

השירות גם יאפשר לכם לדעת מתי הודעת המייל ששלחתם נפתחה על ידי הנמען, והאם הוא הוריד את הקבצים שצורפו להודעה. יצויין עם זאת, כי Criptext אינה החברה הראשונה שמציעה שירותי אחזור מייל, וברשת קיימים מספר תוספי דפדפנים שמאפשרים את הפעולה - אולם Criptext היא הראשונה שזוכה לגיבוי של הון סיכון, כך על פי כלכליסט.

מי שעומד מאחורי הסטארט-אפ האמריקני הוא מאייר מזרחי, יזם סדרתי שחתום כבר על שתי חברות מלבד Criptext. בעבר הוא הקים חברה שהציעה שירות צ'אט המבוסס על פייסבוק וכן חברה נוספת שהציעה שירותי צ'אט מאובטח לעסקים. מאייר מזרחי הסביר כי השירות החדש הוא מציע בסטארט-אפ Criptext מיועד במיוחד לעסקי בריאות עריכת דין ופיננסים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר