הפצוע משחזר

"המחבל דיבר איתנו אמר 'תודה', ואז חזר וירה בנו"

נתנאל חדד שנפצע בפיגוע הירי בו נהרג דני גונן הי"ד, משחזר את רגעי האימה: "הוא ירה קודם בדני ואז בי, הורדתי לדני את החולצה ועשיתי לו החייאה. האזינו לשחזור המלא (ארץ)

הרכב שנפגע (צילום: דובר צה"ל)

הפצוע משחזר: נתנאל חדד, שנפצע בפיגוע הירי ביום שישי, בו נרצח דני גונן הי"ד, משחזר הבוקר בשיחה עם ynet, את מה שהתרחש ברגעי האימה.

חדד סיפר, שהם תכננו לנסוע למעיין ליד דולב יחד עם חבר נוסף, נושא נשק, אך בסוף לא נסעו יחד, כשהגיעו למעיין הבחינו כי ישנם רק ערבים ולכן חזרו לכביש הראשי ורצו לצאת מהמקום.

"כשהגענו לצומת, ירד אלינו מישהו ברגל", שיחזר חדד. "רצה לדבר איתנו. דני היה הנהג ואני לידו. פתחנו את החלון, הוא חייך ושאל על המים במעיין. הוא אמר 'תודה' והמשכנו לנסוע. הוא המשיך ללכת ואחרי שתי שניות קורא לנו חזרה. עצרנו שוב, ואז הוא מתחיל לירות. קודם בדני ואחר כך בי. הוא הלך לחזית של האוטו והמשיך לירות. תוך כדי התקשרתי לחבר השלישי ואמרתי לו שיורים עלינו".

חדד סיפר על ניסיונותיו להציל את חברו: "פתחתי לו את החגורה, עשיתי לו החייאה ואני מבין שהמצב לא טוב. אני רץ לצומת לראות שהמחבל לא חוזר ומכוון את החבר שלי שהיה צריך לבוא. אחרי דקה עברו עוד שני כלי רכב של ערבים. אחד הנהגים ירד, אמרתי לו שאני לא יודע מה לעשות. אני מבין שזה אולי עוד מחבל ואז החברים שלו קרא לו. הוא הבין שהיה פיגוע וברח.

"חזרתי לדני, הורדתי לו את החולצה ועשיתי לו חוסם עורקים. התקשרתי למד"א וביקשתי שיסבירו לי איך עושים החייאה, וזה לא עובד. החבר הגיע וגם מד"א".

חדד תיאר את הרגשתו באותם רגעים קשים ואמר: "זה פחד ולחץ ואדרנלין, אתה לא חושב. נלחמתי על החיים של דני".

הוא הוסיף, "אנחנו יודעים שזה חודש הרמדאן, אבל לא הייתה סיבה לחשוש. סיימתי מכינה לקראת לימודים ואמרנו נחזור לטייל קצת. בהלוויה החברים עטפו, הייתי אמור לעשות מילואים עכשיו וזה נדחה. עכשיו זו המלחמה, להמשיך לחיות".

גונן נפצע מהירי באורח אנוש, וכעבור זמן קצר מותו נקבע, חדד שישב לידו נפצע באורח בינוני ועדיין מאושפז בבית החולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר