המלחמה בוואטסאפ

הרבי מצאנז: 'אפשר לשבת בבית ולהיכשל עם 50 איש'

בסעודת מלווה מלכה בראשות האדמו"ר מצאנז במלון 'קראון פלאזה' שבקונטיקט נשא הרבי את הנאום המרכזי במהלכו דיבר על מספר תקנות והתייחס במרומז לוואטסאפ • "כיום אפשר לשבת בבית ולהיכשל בעוון לשון הרע, רכילות וכו' עם 50 איש" • הרבי הבטיח פרנסה ברווח למי שישמע לבקשתו להתנתק מכך (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מצאנז (צילום: משה גולדשטיין)

מאות חסידים בהם אברכים ובחורים, השתתפו בשבת האחרונה בשבת התאחדות בראשות כ"ק האדמו"ר מצאנז במלון 'קראון פלאזה' שבקונטיקט בארה"ב לשבת יארצייט של ה'שפע חיים' זי"ע שביום שישי זה, ט' תמוז, יחול יומא דהילולא.

שעה קלה לאחר צאת השבת נערכה סעודת מלווה מלכה מפוארת לטובת מוסדות צאנז בארץ שם נאם תחילה האדמו"ר מלימנוב שבנאומו הרחיב על התקומה של מוסדות צאנז בארץ ובעולם בנשיאותו של האדמו"ר שהשבוע ימלאו 21 שנים לכהונתו.

את הנאום המרכזי נשא כצפוי כ"ק האדמו"ר מצאנז שתחילה הקדיש מילים חמות לעסקנים בארה"ב שלא נחים ובונים את בניני המוסדות כפי שראה בשבועיים וחצי ששהה שם.

בשלב זה דיבר הרבי על מספר תקנות לחסידיו והתייחס לפגעי הטכנולוגיה וברמז לקבוצות הוואטסאפ נגדם החלו לצאת לאחרונה בזה אחר זה גדולי האדמו"רים.

"פעם אם נכשל מישהו בעוון לשון הרע, היה נכשל עם בן שיחו או עוד מישהו", אמר הרבי מצאנז, "כיום אפשר לשבת בבית ולהיכשל בעוון לשון הרע, רכילות וכו' עם 50 איש".

בשלב זה הרחיב האדמו"ר בנושא וביקש מכל שומעי לקחו שיעברו למכשירים כשרים ויעזבו את כל השטויות. "מובטחני", אמר האדמו"ר, "שמי שישמע לבקשתי יזכה לפרנסה ברווח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר