מבזק כיכר TV: פיגוע דקירה, מלחמה בוואטסאפ ואימה בשחקים

לוחם מג"ב נפצע בפיגוע דקירה בי-ם, האדמו"ר מצאנז מצטרף למתקפה נגד הוואטסאפ ובלבנון טוענים שאיתרו שברי מזל"ט ישראלי. וגם: צפו בתמרון האווירי שהציל צנחן בשחקים (כיכרTV)

(צילום: ללא קרדיט)

כותרות כיכר TV:

• הטרור חוזר: מחבל דקר לוחם מג"ב בצוארו ופצע אותו באורח קשה, בבית החולים שערי צדק, הצליחו לייצב את מצבו אך עדיין נשקפת סכנה לחייו. קודם שהתמוטט הצליח הלוחם לירות במחבל הערבי ופצע אותו באורח אנוש.

• זמן קצר קודם לפיגוע, התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לפיגוע הירי ביום שישי בו נרצח דני גונן, ואמר כי "השקט היחסי ביהודה ושומרון לא צריך להשלות אותנו", נתניהו התייחס להצעות לחידוש המו"מ וטען כי "דוחקים אותנו לגבולות שאינן ברי הגנה".

• המלחמה בוואטסאפ נמשכת: במהלך סעודת מלווה מלכה, אמר האדמו"ר מצאנז, כי היום אדם יכול לשבת בביתו ולהיכשל ברכילות עם 50 אנשים. האדמו"ר הבטיח כי מי שיעבור למכשיר כשר, יזכה לפרנסה ברווח.

• לקיים בנו חכמי ישראל: נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן, אושפז הבוקר שוב בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, זאת בשל חולשה וכאבים ברגלו. הרב שוחרר לביתו ביום שישי, אך הרופאים החליטו לאשפזו שוב, לימים הקרובים.

• פיצוץ מסתורי: כלי תקשורת ערביים, טוענים כי מזל"ט ישראלי התרסק בבקעת לבנון. על פי חלק מהדיווחים המזל"ט התרסק אמש, והיום כלי טייס ישראלים השמידו אותו מהאוויר, בכדי למנוע את לקיחת חלקיו. לדיווח אין כל אימות ממקור ישראלי.

•אימה בשחקים: לראשונה מזה 25 שנה, התרחשה תקלה במהלך מפגן של צנחני צבא בריטניה "השדים האדומים". מצנחו של אחד החיילים לא נפתח, וחברו שהיה מעליו, הצליח לכרוך את רגליו על חוטי המצנח שלו ובכך הציל אותו. הצחנן שניצל טען כי הוא חייב לחברו "אולי כוס בירה".

•תחזית מזג האוויר: היום אמנם נחשב ליום הראשון של הקייץ, אך מזג האוויר יהיה מעונן וקריר מעט. מחר תחול עלייה קלה בטמפרטורות שיהיו נוחות לעונה.

קרדיטים: הפיגוע - גיל יוחנן YNET, נתניהו - עפר מאיר YNET, הגר"ש כהן - ישי כהן כיכר השבת, מזל"ט- ערוץ היוטיוב elnashra news.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר