ח"כ באסל גאטס ישתתף במשט לעזה

ח"כ באסל גטאס (הרשימה המשותפת) יצטרף בימים הקרובים למשט ימי שיצא מיוון לרצועת עזה. "אין שום סיבה למנוע מאיתנו להגיע לעזה", כתב לגטאס נתניהו ויעלון (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ באסל גטאס (צילום: Hadas Parush/Flash90)

ח"כ ערבי בדרך לעזה: ח"כ באסל גטאס (הרשימה המשותפת) יצטרף בימים הקרובים למשט ימי של ארגונים זרים, שיצא מיוון לרצועת עזה, כך נחשך ב-ynet.

ח"כ גטאס שיגר מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון בוגי יעלון וביקש מהם שלא לעצור את המשט. "אין שום סיבה למנוע מאיתנו להגיע לעזה ולהגיש את הסיוע שאנחנו מביאים איתנו. אני קורא לכם להורות לכוחות הביטחון הישראליים להתרחק מהמשט ולתת לו להמשיך בדרכו", כתב גאטס.

גאטס הוסיף וכתב לנתניהו ויעלון כי "השתלטות על הספינות ומניעתן להגיע ליעד תסבך את ישראל בעוד משבר בינלאומי קשה, שאתה וממשלתך תישאו באחריות מלאה לתוצאותיו".

"המשט האזרחי הוא משט שלום שמטרתו למקד את תשומת הלב הציבורי והבינלאומית למצבם של 1.8 מיליון פלסטינים החיים בתנאי בית כלא ובתנאים מחפירים כתוצאה מהמצור הישראלי. אין שום סיבה למנוע מאיתנו להגיע לעזה", הוסיף חה"כ הערבי במכתבו.

בשיחה עם ynet אישר ח"כ גטאס את הפרטים ואמר: "המצב חמור ביותר בעזה. שום דבר לא השתנה ואף נעשה יותר גרוע. הסגר על עזה חזר להיות באותה רמה ואפילו ברמה גבוהה יותר. המצב הכלכלי קשה מאוד והעולם כמנהגו נוהג, כולל בישראל".

לדבריו: "משט כולל אנשים שבאים להגיש סיוע, בעיקר רפואי. הוא משט שלום ולא אלים. לאלה שיבקרו אותי אני אומר: למה שלא תצטרפו? מדוע ישראלים שאכפת להם מכך שלא ייפתח פה סבב אלימות נוסף, לא מצטרפים אליי כדי לסיים את המצור החמור על עזה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר