פיוס? הנשיא הפגיש את השרה רגב והשחקן עודד קוטלר

שבוע לאחר פרוץ המהומה בין אמנים חילוניים לשרת התרבות מירי רגב, נשיא המדינה ראובן ריבלין ערך מפגש עם שרת התרבות האומנים. במפגש השתתף גם השחקן עודד קוטלר (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: בית הנשיא)

שבוע לאחר פרוץ המהומה בין אמנים חילוניים לשרת התרבות מירי רגב, נשיא המדינה ראובן ריבלין ערך הצהריים (ראשון) מפגש עם שרת התרבות האומנים. במפגש השתתף גם השחקן עודד קוטלר.

בבית הנשיא מציינים כי "המפגש, שהתנהל ברוח טובה ובאווירה חיובית, נפתח בדברים מפי הנשיא והשרה ולאחר מכן המשיך לדיון פתוח בין כל הנוכחים"

ריבלין פתח את המפגש בדברי ברכה למוזמנים ואמר: "זהו מפגש חשוב והכרחי שכל מטרתו היא להרגיע את הרוחות ולזכור שאנחנו חיים תמיד תוך מחלוקות. אנחנו צריכים למצוא את הדרך להסכים וליצור מתוכן וכל מה שחשוב הוא שנעשה את זה מתוך כבוד הדדי."

הנשיא ריבלין הוסיף ואמר: "לא ביקשתי לכנס פה בוררות, רק לומר מתוך רצון טוב ומתוך כבודו של הבית הזה, שעלינו להמשיך ולעבוד בשיתוף פעולה למען היצירה הישראלית. עכשיו זמן להתקדם עבור טובת העם כולו. אני יודע שכולם מחויבים לאמנות, ובמיוחד השרה שלנו, נבחרת העם והדמוקרטיה. אין לי ספק שמי שכל כך חשובה לו המערכת, ידע להתגבר על כל מחלוקת."

שרת התרבות מירי רגב הודתה לנשיא על קיומו של המפגש ואמרה "חלוקת המשאבים צריכה להשתנות ואני מתכוונת לבדוק את זה," ציינה השרה ואמרה: "אעשה הכל כדי להעלות את תקציב התרבות ואני יודעת שזה ידרוש מאבק קשה. צריך לשבת ולדבר, מה שהיה הוא לא מה שיהיה אבל זה לא אומר שמה שיהיה לא יהיה טוב."

בתום המפגש, אמר הנשיא: "האומנות היתה שגריר שלנו לאורך השנים, לא ככור היתוך אלא דווקא מתוך השילוב של כל החוויות יחד אל החוויה הישראלית. מה שהבנתי בפגישתנו פה היום הוא שאפשר ללבן הכל."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר