המפכ"ל העניק תהילים למשפחת הלוחם שנפצע: "יש לו ברכה מיוחדת"

מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו ערך ביקור אצל לוחם משמר הגבול שנפצע אתמול בפיגוע הדקירה, שוחח עם בני משפחתו והניק להם ספר תהילים: "יש לו ברכה מיוחדת" (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
המפכ"ל ליד מיטת הלוחם (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

פיגוע הדקירה בירושלים: מפכ"ל המשטרה רב ניצב יוחנן דנינו הגיע הבוקר (שני) לבקר את לוחם משמר הגבול שנפצע אתמול בפיגוע הדקירה בשער שכם בירושלים ומאושפז במצב קשה בבית החולים שערי צדק בעיר. אל המפכ"ל התלווה מפקד מחוז י-ם ניצב משה (צ'יקו) אדרי.

המפכ"ל שוחח עם בני משפחתו של הלוחם ואמר להם: "סיפרו לי מה קרה לו אחרי הדקירה זה מעצים את הגבורה שלו. אבל כשאני שומע את רמת הפציעה ואחרי הפציעה הזאת איך הוא התנהל אתם צריכים להיות גאים בו, אני גאה בו בתור המפקד של כל הארגון הזה. הוא פשוט התנהל והתנהג כמו שאנחנו מצפים מלוחם ברמה הזאת והוא הוכיח שהלוחמים של משמר הגבול והשוטרים שנמצאים הם החומת מגן האמיתית על האזרחים שלנו".

מפכ"ל המשטרה הביא לבני המשפחה ספר תהילים ואמר: "אנחנו נתפלל כולנו. הבאתי כאן, ספר תהילים, הספר הזה יש לו ברכה מיוחדת. אנחנו כולנו כמובן נתפלל להחלמתו. אנחנו מאמינים שהוא ייצא מזה".

"אני באתי להגיד כל הכבוד לכם, אני גאה בכם ובלוחם שלנו ושאנחנו לרשותכם, כולנו - משמר הגבול, מחוז ירושלים, אגף המבצעים ובכלל משטרת ישראל"' הוסיף דנינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר