השוואה מקוממת

השר ישראל כץ משווה את עצמו למשה רבינו במדבר

שר התחבורה ישראל כץ (הליכוד) כינס הבוקר מסיבת עיתונאים בה חשף את התוכנית לבניית פרויקט הרכבת הקלה בעיר תל אביב כשהוא מצהיר כי התוכנית תימשך שש שנים • בדבריו, ערך השוואה מקוממת בינו לבין משה רבינו • "אם משה העביר את ישראל במדבר 40 שנה אנחנו נעשה את זה ב-6 השנים הבאות" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
השר ישראל כץ (צילום וידאו: ליאור פז, ynet; תמונה: Miriam Alster/FLASH90)

השוואה מקוממת: שר התחבורה ישראל כץ (הליכוד) כינס הבוקר (שני) מסיבת עיתונאים בה חשף את התוכנית לרכבת הקלה בעיר תל אביב כשהוא מצהיר כי התוכנית תימשך שש שנים.

במהלך דבריו הוא ערך השוואה מקוממת בין עבודות הרכבת הקלה ליציאת מצרים והכניסה של עם לישראל לארץ הקודש תוך אמירת דברים שנראים כזלזול במשה רבינו.

"אנחנו הולכים לדרך לא קלה", אמר כץ, "אם משה העביר את ישראל במדבר 40 שנה אנחנו נעשה את זה ב-6 השנים הבאות, זה יהיה לא קל".

"הבעיה של נתיבי התחבורה הציבורית בתל אביב הם בעייתים. אבל הבטחתי שהרכבת בתל אביב תצא לדרך והיא תהיה קשה אבל אני משוכנע ביכולת הביצוע ונגיע ליעד בזמן המתאים", הוסיף כץ, "אני משוכנע שלא תהיה חריגה בתקציב שהגיעו אליו".

"ככל שהעבודות של הרכבת בתל אביב ידחו נחזור לתקופה שקודם, בה 60 שנה היו רק רעיונות", הזהיר כץ.

גורם במפלגות החרדיות מגיב לדברים ואומר כי "מוטב שישראל כץ יפתח את ההגדה של פסח שכל עם ישראל קורא בליל הסדר וילמד על יציאת מצרים לפני שהוא מתיימר להיות משה רבינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר