אלי ישי שובר שתיקה

"דרעי מוכן שיוציאו לו עין - העיקר שלי יוציאו שתיים"

ח"כ לשעבר אלי ישי שובר שתיקה ומדבר על כישלונו בבחירות בסדרת ראיונות שהעניק לכלי התקשורת. "אני פה, לא ברחתי, אני מתכוון לשלם ולהגיע להסדר עם הנושים" התחייב ישי. כשנשאל מה הטעות שעשה אמר: "אין ספק שהייתי עדין, בפעם הבאה זה לא יהיה כך". ש"ס: "ישי פגע במפעל של מרן". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש, פלאש 90. וידאו: באדיבות "חדשות 2")

שובר שתיקה: חודשים לאחר שהפסיד בקרב מול יו"ר ש"ס אריה דרעי ומפלגתו לא עברה את אחוז החסימה, יו"ר 'יחד' אלי ישי שעסוק בימים אלו בהתרמות לכיסוי חובותיו התראיין הערב (שני) לעיתונאי יאיר שרקי בחדשות ערוץ 2 ופתח במתקפה נגד דרעי.

"אני פה, לא ברחתי, אני מתכוון לשלם ולהגיע להסדר עם הנושים והפעילים, זה מדיר שינה מעיני, אני לא רגיל להיות חייב שקל לאדם" אמר ישי בפתח הראיון כשהתייחס לחובות שנשארו לו ממערכת הבחירות.

כשנשאל איפה טעה במערכת הבחירות, אמר ישי כי הטעות שלו הייתה שלא תקף יותר את יו"ר ש"ס השר אריה דרעי מספיק: "אין ספק שהייתי מדי עדין, אני לא אשחית את המידות שלי, יש לי סולם ערכים, אני אשאר מוסרי, הייתי מדי עדין ובפעם הבאה זה לא יהיה כך".

"דרעי ואנשיו איימו על רבנים שיפיצו סיפורים נגדם". יו"ר ש"ס אריה דרעי (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

"היו הרבה השמצות, הרבה עלילות שלא התייחסתי אליהם, העדפתי שלא להיכנס למגרש וההתגוששות הזו והציבור התבלבל מכך. הוא (אריה דרעי. י-כ) עשה דברים מאוד חמורים. הייתי צריך לומר את הדברים האמתיים במקומות ששיקרו והעלילו" הוסיף ישי.

אלי ישי נשאל האם הוא לא מתחרט על המהלך שביצע מאחר ויכל להיות כיום השר השני בחשיבותו בש"ס ואמר: "זו בדיוק הנקודה, אני לא מחפש לא רכב ולא פמליה, אני מחפש מה טוב לעם ישראל, ושם (בתנועת ש"ס. י- כ) לא יכולתי להיות".

ישי התייחס לאמירה של אריה דרעי לפיה הוא ניצח את ישי 7:0 ואמר: "עצוב לשמוע את הדברים האלה, כפי שאמרתי, במערכה הבאה נתייחס כפי שצריך להתייחס" ורמז כי גם בבחירות הבאות יתמודד לכנסת.

בסיום הראיון האשים אלי ישי את אריה דרעי ואמר: "החברים (בש"ס. י-כ) אומרים לי שהוא מתנהל כמו דיקטטור, וזה צפוי. התחושה של החברים מאוד קשה, הולכים על קצה האצבעות ליד לשכתו. הוא היה מעדיף שיורידו לו עין על מנת שיורידו לאלי ישי שתי עיניים, כל הקמפיין שלו היה איך שאלי ישי לא יעבור את אחוז החסימה".

במקביל התראיין ישי גם לאולפן וואלה! שם הוא האשים את יו"ר ש"ס: "דרעי ואנשיו איימו על רבנים שאם יתמכו בי ולא יתמכו בש"ס יוציאו עליהם סיפורים ויעלילו עליהם עלילות. הרבנים אמרו לי שהם קיבלו איומים גדולים ולכן הם עשו את מה שעשו"

דרעי וישי. היו ימים (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

לדבריו: "הרב עובדיה יוסף אמר שאם אריה דרעי יחזור לש"ס, היא תרד 30-40 אחוזים. איתי או בלעדיי ש"ס הייתה מקבלת מספר מנדטים זהה. ש"ס התרסקה בגלל ההתנהגות וההתנהלות של דרעי".

מתנועת ש"ס נמסר בתגובה: "אלי ישי גרם לבזבוז ארבעה מנדטים לקואליציית הימין והוריד לטמיון עשרות אלפי קולות בשל גחמות אישיות ואינטרסים אישיים. ישי פגע קשות במפעל חייו של מרן, נכשל כישלון חרוץ ונותר עם חובות כבדים. כעת, באמצעות השמצות וכזבים נטולי כל בסיס, מנסה ישי לעורר רחמים כדי לקבל תרומות לכיסוי חובותיו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר