נתניהו נפגש עם שחקני פוטבול: "קסדה להגנה וכדור לטאץ' דאון"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם משלחת שחקני פוטבול המורכבת מחברי היכל התהילה. נתניהו: "איראן מרחק יארד אחד מפצצה גרעינית". חברי המשלחת העניקו לנתניהו קסדה וכדור "להגנה ולטאץ' דאון" (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

"מקווה שתחזרו לאמריקה ותעשו דבר אחד – תספרו את האמת על ישראל": ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (שני) עם משלחת שחקני פוטבול המורכבת מחברי היכל התהילה, ביניהם: טים בראון, ת'ורמן תומאס וג'ים טיילור.

חברי היכל התהילה של הפוטבול הגיעו לביקור בישראל בראשות רוברט קראפט, בעליה של אלופת ה-NFL, קבוצת הניו-אינגלנד פטריוטס.

נתניהו סיפר לכוכבי הפוטבול, אשר לרובם זהו הביקור הראשון בישראל, על האתגרים הרבים הניצבים בפני ישראל ובראשם, איך לא, חתירתה של איראן לנשק גרעיני.

נתניהו כמובן השתמש במונחים המוכרים לשחקנים ממשחק הפוטבול: "איראן נמצאת במרחק יארד אחד מקו השער. אם הם ישיגו את הגרעין, פירוש הדבר הוא שמשטר הטרור מספר אחד של ימינו יהיה חמוש בנשק גרעיני. זה מסוכן לארה"ב, לישראל ולעולם כולו. המאמץ שלנו היום הוא להבטיח שנחסום אותם ונהדוף אותם חזרה".

נתניהו, הכדור והקסדה (צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ)

בהמשך אמר ראש הממשלה נתניהו לשחקנים: "ישראל היא מעצמה דיגיטלית, ומובילה בתחום הסייבר. ישראל היא מדינה שאוחזת בעתיד, אך נטועה בעבר. ישראל היא מדינה חופשית, תוססת, פלורליסטית, מגוונת, דינמית. זה המקום היחיד בו אנשים באמת חופשיים – יהודים ולא יהודים. המקום היחיד במזרח התיכון בו מוסלמים נהנים מזכויות אזרח, והנוצרים מוגנים. כדי לשרוד ולהצליח כאן צריך להיות חזקים. אני מקווה שתחזרו לאמריקה ותעשו דבר אחד – תספרו את האמת על ישראל".

חברי המשלחת העניקו לראש הממשלה חולצה עם שמו, כדור וקסדה - "הקסדה להגנה טובה, והכדור לטאץ' דאון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר