רות דוד נחקרה על קבלת טובות הנאה מפישר כשהייתה פרקליטה

רות דוד נחקרה אמש באזהרה במשטרה, בחשד כי קיבלה טובות הנאה מרונאל פישר, בזמן שכיהנה כפרקליטת מחוז תל אביב. בחקירה היא הודתה בקבלת ארנק (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

פרקליטת מחוז לשעבר עו"ד רות דוד ממשיכה להסתבך, והפעם היא נחקרה באזהרה במשטרה, בנוגע להחלטותיה בעת שכיהנה כפרקליטה.

במהלך חקירתה נשאלה דוד על קשריה עם עו"ד רונאל פישר שנמצא במעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגדו בגין עבירות שוחד ועוד. במלך החקירה סיפרה דוד לחוקרים כי קיבלה ממנו מתנה אחת והיא ארנק.

דוד נשאלה עוד על החלטותיה במסגרת פרשת הסגרתו של העבריין זאב רוזנשטיין, שרקמה יחד עם פישר שהיה אז פרקליטו. היא השיבה כי מדובר היה בהסכם יוצא דופן, אך בסופו של דבר הוא קיבל את אישור נשיאת בית המשפט העליון דאז, דורית ביניש.

את ההחלטה על חקירתה קיבל היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין בישיבה השתתפו פרקליט המדינה, שי ניצן, המשנה ליועץ המשפטי לממשלה רז נזרי, ראש האגף לחקירות ולמודיעין, ניצב מני יצחקי, ראש להב 433, ניצב רוני ריטמן, וצוות הבדיקה המיוחד שמונה בלהב 433 לבדיקת הטענות.

בהודעת היועץ המשפטי נאמר, כי המשטרה הציגה את ממצאי הבדיקה הראשוניים שהתקבלו בשבועות האחרונים, המניחים תשתית לחשד לביצוע עבירות פליליות. יצויין כי בשלב זה לא עלו ממצאים המבססים חשד להטיות בטיפול בתיקים על ידי עו"ד רות דוד בעת מילוי תפקידה כפרקליטת מחוז.

כזכור, שמה של רות דוד עלה לכותרות לאחרונה כשנקשר ל"פרשת רונאל פישר", החשוד במתן שוחד ובעבירות מרמה שונות. על פי החשד, דוד שיתפה עם פישר פעולה וסייעה לו בביצוע העבירות. במהלך החקירות עלה החשד כי גם במהלך עבודתה כפרקליטת מחוז תל אביב עברה דוד על עבירות בתחום טוהר המידות, ובקבלת מתנות לכאורה על רקע חברותם באופן פסול. כאמור, כעת תחקר גם התנהלותה בזמן שכיהנה כפרקליטת מחוז תל אביב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר