מוזס: הפיגועים בירושלים - בגלל היחס של הפרקליטות

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס התייחס בנאום במליאה לריבוי הפיגועים בירושלים בתקופה האחרונה והאשים בכך את יחס פרקליטות המדינה למחבלים (חרדים,ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כ מוזס (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס התייחס בדיון במליאת הכנסת לריבוי הפיגועים בירושלים בתקופה האחרונה והאשים בכך את יחס פרקליטות המדינה למחבלים.

"מחבל רכש סכין להב באורך 30 ס"מ, ודקר בליל חג השבועות שני יהודים שעברו בשער שכם והיו בדרכם לכותל. היהודים נפצעו באורח בינוני עד קשה, כאשר לאחד הפצועים הגיעה הדקירה עד כסנטימטר מעמוד השדרה. הפרקליטות הודיעה בימים אלו לבית המשפט, כי כתב התביעה הוא בתחום "כוונת חבלה ולא כוונת רצח" סיפר מוזס "שמעתם? רכישת סכין ארוכת להב, ודקירת שני יהודים, איננה כוונת רצח אלא כוונת חבלה. ואם זו הגישה, מה הפלא שרבים הם מקרי הפיגועים בירושלים".

"פעם מחבל ידע שאם הוא ייתפס" הוסיף מוזס, "במקרה הגרוע ישוחרר באחת העסקאות כמו עיסקת ג'יבריל, שליט וכדומה. אך היום יודע כל מחבל שכלל לא יועמד לדין על סעיף רצח, אלא על כוונת חבלה".

מוזס הוסיף: "שמעתי היום מאיש ביטחון מובהק שהרפיון שמשדרת פרקליטות המדינה מול מקרים כגון אלו, היא בגדר שערוריה".

"לילה לפני הפיגוע בו נדקר שוטר מג"ב ונפצע קשה" סיפר מוזס, "ניסו פורעים על יד שער שכם להרוג בני משפחה חרדיים שחלפו במקום עם רכבם. הם נסקלו באבנים, האב שנהג ברכב נגרר החוצה מהמכונית, נחבל קשה בפניו ואושפז בבית החולים הדסה יחד עם שאר בני המשפחה שנפצעו. רעיתו אמרה לאחר המקרה: "אנחנו עדיין לא מבינים איך יצאנו חיים מהמקום הנורא הזה".

מוזס חתם: "אני עדיין עומד ותמה, אולי זו הייתה "כוונת חבלה בלבד..."

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר