בעלי אולם "עדיה" ביבנה: האסון - כוח עליון

פרקליטיו של בעל אולם האירועים "עדיה" ביבנה, בו נהרגה אביבה חיון כשנברשת ענק נפלה על ראשה, טוענים כי "האולם פעל על פי הוראות הדין. האירוע הוא כוח עליון" (בארץ)

האולם בו קרס גוף תאורה והרג אישה (צילום: אבי מועלם, ynet)

ביום שאחרי האירוע הקשה באולם "עדיה" ביבנה, בו נהרה אביבה חיון כשנברשת ענק נפלה על ראשה במהלך אירוע במקום, טוענים פרקליטי בעל האולם כי הכל נעשה כדין וכי האירוע הוא "כוח עליון".

עו"ד אבי חימי מסר: "כאבם הוא כאבנו, אנו מאחלים החלמה מהירה לפצועים. חשוב שתדעו שהאולם פעל על פי כל הוראות הדין ללא יוצא מהכלל. כשהאולם הוקם נשכרו מיטב אנשי המקצוע, התקבלו כל האישורים הנדרשים - לרבות אישור של קונסטרוקציה ותאורה".

עורך הדין חימי הוסיף כי "מדובר באירוע כבד, קשה, חמור, שהוא למעשה כוח עליון ממש משום שכולם פעלו כמיטב יכולתם".

עו"ד ירון לביא מסר: "במסגרת שימוע במשטרת ישראל הושגה הסכמה לפיה ייערכו בדיקות כבר בימים הקרובים לתקינות של כל הקונסטרוקציה בתקרת באולם. מעבר לזה, המשטרה מודעת לכך שהיא בעצמה נתנה אישור לרישיון עסק בתחום, היא זו שדרשה את האישור לקונסטרוקציה שיש בתקרה והיא קיבלה את האישור הזה. בנסיבות האלה אנו בטוחים שאין כאן כל רשלנות ושיהיה ברור שהאולם, בעליו ומנהליו פעלו ללא דופי בתחום הזה".

במושב אמונים מובאת הערב (שלישי) למנוחות אביבה חיון ז"ל, שנהרגה מפגיעת נברשת הענק שקרסה אמש בחתונתם של מור לוי וקרין חיון. החתן והכלה אינם נוכחים בהלווייתה. היא הותירה אחריה שלושה ילדים.

17 בני אדם נוספים נפצעו באורח קל-בינוני באסון. באירוע היו כ-750 מוזמנים, אולם קריסת התאורה התרחשה בערך ב-00:30, כך שמספר הנוכחים היה מועט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר