שוב לא שקט

רקטה נורתה מעזה ונפלה בשטח פתוח, אין נפגעים

סמוך לשעה 22:00 בערב נשמעו אזעקות צבע אדום באזור עוטף עזה. צה"ל איכן שיגור של רקטה לעבר ישראל שהתפוצצה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית חוף אשקלון. אין נפגעים ולא דווח על נזק. הפעם האחרונה בה בוצע ירי לעבר ישראל משטח הרצועה אירעה לפני כשבועיים (חדשות, ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ארכיון (צילום: Jorge Novominsky/Flash 90)

סמוך לשעה 22:00 בערב (שלישי) נשמעו אזעקות צבע אדום באזור עוטף עזה. צה"ל איכן שיגור של רקטה לעבר ישראל. באזור חוף אשקלון נערכות סריקות לאיתור נפילה, וההערכות הן כי הרקטה נפלה בשטח פתוח.

הפעם האחרונה בה בוצע ירי לעבר ישראל משטח הרצועה הייתה לפני כשבועיים. הרקטה התפוצצה בשטח פתוח באזור אשקלון. בתגובה, תקף אז חיל האוויר הישראלי תשתית טרור בצפון רצועת עזה והמעברים כרם שלום ואז נסגרו בהוראת שר הביטחון.

בתקופה האחרונה ניסו גורמים קיצוניים ברצועת עזה לשגר רקטות לעבר ישראל למרות הפסקת האש - זאת בניסיון לאתגר את ארגון חמאס. המתיחות בין הארגונים הקיצוניים לחמאס נובעת בית היתר מהמשך המעצרים של הפעילים הקיצוניים בעזה.

בכיר קיצוני בעזה אף איים כי פעיליו ימשיכו לשגר רקטות לעבר ישראל - לא בכדי לגרור את הפלסטינים למלחמה נוספת אלא בכדי לעצור באמצעותו את המלחמה עם חמאס.

יו"ר "ישראל ביתנו" ח"כ אביגדור ליברמן, גינה, כתמיד, את הירי ואת התגובה הרפה של ישראל. "מי שמוכן לספוג טיפטופים - יקבל בסופו של דבר גשם זלעפות" כתב ליברמן בדף הפייסבוק שלו.

לדבריו, "אסור להשלים עם המצב הזה. אין זכות קיום לממשלה שמוכנה להשלים עם המצב בו פחות משנה לאחר מבצע צבאי שבו שילמנו מחיר יקר בחיי חיילים ובשיבוש החיים למדינה שלמה במשך כחודשיים - חוזר המצב בו תושבי הדרום צריכים שוב לרוץ למרחבים המוגנים. המצב הזה הוא בלתי-נסבל, לא מתקבל על הדעת וחייבים לשים לו סוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר