טרגדיה בטיול

ילד בן 12 מבית שמש טבע למוות בבריכה, המציל נעצר

נתנאל וענונו ז"ל בן 12 תושב העיר בית שמש שיצא יחד עם חבריו לכיתה בתלמוד תורה בה הוא לומד לטיול בן יומיים, טבע למוות בבריכה בה שחו הילדים בחצור הגלילית • המציל מצא את הילד בקרקעית הבריכה רק כשהחל לפנותה והוא נחקר באזהרה ונעצר • הורי הילד הובהלו לצפת שם התבשרו על הטרגדיה (דיין האמת)

הבריכה בה טבע הילד (צילום: אביהו שפירא - ynet)

טרגדיה במהלך טיול התלמוד תורה: נתנאל וענונו, ילד בן 12 תושב העיר בית שמש שיצא יחד עם הכיתה בה הוא לומד לטיול בן יומיים, טבע למוות בבריכה בה שחו הילדים בחצור הגלילית.

צות מד"א וכוחות ההצלה שהועזקו לבריכה, ביצעו בילד פעולות החייאה ממושכות ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים זיו בצפת אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו כעבור שעה קלה.

חבריו לתלמוד התורה נאלצו להפסיק את הטיול שנועד להימשך יומיים ושבו לבתיהם.

הוריו של נתנאל המתגוררים בבית שמש הובהלו לבית החולים בצפת שם התבשרו על הטרגדיה הנוראה, כאשר שעות קודם לכן שלחו את בנם לטיול עם התלמוד תורה וכעת מצא את מותו בנסיבות טרגיות כל כך.

המשטרה פתחה בחקירת האסון ולפי החשד המציל בבריכה הבחין בילד בקרקעית הבריכה רק כשהחל לפנות אותה מהילדים לקראת סגירת המקום.

המציל נעצר הלילה לאחר שנחקר באזהרה והמשטרה תבקש מבית משפט השלום בקרית שמונה להאריך את מעצרו.

גם המדריך שליווה את הטיול מטעם בית הספר נחקר באזהרה במשטרה ולפנות בוקר שוחרר לביתו.

פרמדיק מד"א כפיר עייש, שגר בסמוך והגיע למקום תוך זמן קצר, סיפר: "על שפת הבריכה שכב ילד כבן 12 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, לאחר שנמשה מהמים על ידי המציל שהתחיל לבצע בו פעולות החייאה. הענקנו לילד טיפול רפואי מציל חיים וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו מתן שוקים חשמליים, טיפול תרופתי, עיסויים והנשמות, ולאחר מאמצי החייאה בשטח פינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים זיו בצפת". כאמור בבית החולים הודיעו הלילה כי הילד נפטר.

משה גולדברג, מתנדב מיחידת האופנועים של איחוד הצלה, סיפר: "כשהגעתי למקום הילד שטבע היה ללא הכרה לאחר שנמשה מהמים על ידי המציל. יחד עם מתנדבים נוספים ביצענו פעולות החייאה מתקדמות כולל מתן שוקים חשמליים וכשחזר דופק הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים זיו בצפת כשמצבו מוגדר קשה".

לדבריו, "נמסר לנו כי הילד הגיע לבריכה עם תלמידי כתתו במהלך טיול ולמרבה הצער טבע בבריכה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר