שבעה ערבים נעצרו בחשד ליידוי אבנים

כוח מג"ב עצר אמש שבעה ערבים, בחשד כי יידו אבנים לעבר רכבים ישראלים בציר בית חנינא. לא היו נפגעים אך נגרם נזק. "מדובר בפעילות מבצעית המשלבת מודיעין איכותי (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: היאשם רימאווי - פלאש90)

שבעה ערבים נעצרו הלילה (רביעי) בחשד כי יידו אבנים לעבר רכבים ישראליים ברחבי העיר ירושלים. הם הועברו לחקירה במשטרת ירושלים.

האירוע החל כאשר שוטרי ובלשי תחנת שפט, בסיוע לוחמים נוספים מירושלים הבחינו בשבעה חשודים קטינים מיידים אבנים לעבר כלי רכב שנסעו על ציר בית חנינא.

בחסדי השם לא היו נפגעים כתוצאה מיידוי האבנים ,אך נזק נגרם לשמשת אחד הרכבים. במשטרה אמרו הבוקר כי החשודים הועברו לחקירה בתחנת משטרת שפט בעיר.

מפקד התחנה סגן-ניתב אבי כהן שיבח את השוטרים והלוחמים ואמר כי "מדובר בפעילות מבצעית המשלבת מודיעין איכותי, נחישותם ומקצועיותם של הבלשים, שוטרים ולוחמי מג״ב הביאה למעצרם של החשודים 'על חם'. אנחנו נמשיך בפעילותנו הנחושה אל מול פורעי החוק לשם הבאתם לדין ולמען בטחון התושבים".

בתחילת השבוע עשרות צעירים ערבים יידו אבנים לעבר כוחות המשטרה בזירת פיגוע הדקירה בירושלים בשער שכם. לא היו נפגעים מקרב כוחות המשטרה. השוטרים במקום פיזרו את המתפרעים באמצעים לפיזור הפגנות ובהם רימוני הלם.

במקביל, אל עבר אוטובוס בכביש חיזמה הושלכו בקבוקי תבערה ואבנים. נהג האוטובוס (45) נפצע באורח קל והובהל לבית החולים הדסה הר הצופים בבירה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר