ניצב בנצי סאו ימונה לממלא מקום המפכ"ל

השר לביטחון פנים גלעד ארדן, בוחן אםשרות למנות את ניצב בנצי סאו לממלא מקום המפכ"ל, עד לבחירת מפכ"ל קבוע שיתכן ויהיה סאו בעצמו. היועמ"ש צפוי לאשר המהלך (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
סאו ודנינו (צילום: Roni Schutzer - פלאש90)

מסתמן כי בפעם הראשונה בתולדות המשטרה ימונה ממלא מקום למפכ"ל המשטרה, עד לבחירת קצין קבוע וזאת על רקע סיום הקדנציה של המפכ"ל הנוכחי יוחנן דנינו.

בימים האחרונים בוחן השר לביטחון פנים גלעד ארדן, אפשרות למנות את ניצב בנצי סאו לממלא מקומו של המפכ"ל הנוכחי למשך כמה שבועות, ולהשאיר את הבחירה עד לאחר ה-1 ביולי - מועד פרישתו של דנינו. יצויין כי יתכן מאוד והמינוי הזמני יהפוך לקבוע וסאו ימונה רשמית למפכ"ל.

במידה והמהלך יצא אל הפועל יחזיק בנצי סאו במספר תפקידים בכירים במקביל: מפקד מחוז תל אביב, ממלא מקום סגן המפכ"ל וממלא מקום המפכ"ל.

מינויו של ממלא מקום למפכ"ל אינו שגרתי ומצריך את אישרו של היועץ המשפטי לממשלה עו"ד יהודה וינשטיין ועל פי הערכות הוא יאשר זאת.

בלשכתו של השר לביטחון פנים אמרו כי הוא טרם החליט בנושא והוסיפו כי "רק לאחר שיסיים את הליך הבדיקה, יעביר ליועץ המשפטי לממשלה שניים־שלושה שמות של מועמדים לבחינה".

השר אמר עוד "אני נותן עדיפות למציאת מועמד מתאים מתוך הארגון, כי זה עדיף ממישהו שיצטרך להשקיע כמה חודשים כדי ללמוד, אבל הכל כפוף למבחן ההתאמה ושהוא יהיה המועמד הראוי ביותר. עדיין לא גיבשתי את החלטתי בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר