מנכ"ל בנק הפועלים מבקש צו הרחקה ל'באים לבנקאים'

מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן, הגיש בקשה לבית המשפט להוציא צו הרחקה נגד עו"ד ברק כהן מ'באים לבנקאים' שלטענתו מטריד אותו ועוקב אחריו. גם בכניסה לדיון לא היה שקט (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ציון קינן (צילום: יוסי זמיר - פלאש90)

המאבק הציבורי נגד מנהלי הבנקים הגדולים במדינה ממשיך במלוא עוזו והפעם ספג זאת מנכ"ל בנק הפועלים ציון קינן שהגיע לבית המשפט השלום בתל אביב להוציא צו הרחקה למוביל המאבק נגד הבנקים.

קינן ביקש להוציא כאמור צו הרחקה נגד עו"ד ברק כהן, שעומד בראש הקבוצה "באים לבנקאים", בטענה כי הפעילים מטרידים אותו את בני משפחתו בתקופה האחרונה.

עם הגעתו לבית המשפט זכה המנכ"ל לקבלת פנים סוערת במיוחד מצד פעילי המחאה, שהטיחו בו האשמות וקראו לעברו קריאות גנאי וכינו אותו "גנב".

לדברי קינן, כהן מטריד ומאיים עליו, ולכן יש לאסור עליו מלהתקרב אליו או ליצור עמו קשר. "יש מסכת של איומים, הצקות, הסתה והדבר הכי חשוב הוא שיש חשש גדול שתסתיים בפגיעה בנפש", אמר בא כוחו של קינן במהלך הדיון.

קינן הוסיף: "הגעתי לכאן בגלל משפחתי, בגלל הילדים. הוא התקשר לחמתי, שאינה בקו הבריאות, הקליט את השיחה ואמר שאני מכה את אשתי ועוד כל מיני הערות מזעזעות. הוא התקשר גם לאחות של אשתי וחזר על אותן אמירות ואותן קללות. אחות של אשתי התלוננה במשטרה. הוא עקב אחרי, שם תצפיתנים. אני חושש למשפחתי וחושש שחלילה שזה יגלוש לאלימות. מספיק לראות את הדקות שהגעתי לכאן, את הקללות שהיו. אני מסתובב לצערי עם מאבטחים כי מישהו איים לרצוח אותי. האדם הזה עצור כרגע עד תום הליכים והיו עוד אירועים נוספים".

בשבוע שעבר הייתה זו מנכ"לית בנק לאומי שהגישה בקשה דומה ובית המשפט אישר את בקשתה והציא צו הרחקה נגד עו"ד ברק כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר