ליברמן, דרעי ודן גרטלר חגגו עם מרטין שלאף

במלון הילטון בתל אביב חגגו את שמחת נישואי בתו של הנגיד ישראל אלטר שלאף בה השתתף גם איל ההון מרטין שלאף. בין המשתתפים: אריה דרעי, אביגדור ליברמן ודן גרטלר (אנשים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ליברמן ושלאף, אמש (צילום: מתוך דף הפייסבוק של טל שניידר)

צמרת אצולת הממון החרדית בישראל חגגה אמש (שלישי) באולם הכינוסים של מלון הילטון בתל אביב את שמחת נישואי בתו של הנגיד ישראל אלטר שלאף מחשובי הנגידים של חסידות באבוב כאשר רבנים עסקנים ואישי ציבור הגיעו לאחל לתורם הנכבד ברכת מזל טוב.

אלא שמי שמשך בחתונה תשומת לב מיוחדת היה הדוד מרטין שלאף שהגיע לשמחה במיוחד מוינה שבאוסטריה זאת לאחר שנעדר מישראל במהלך 12 השנים האחרונות בעקבות חקירות משטרה שנפתחו נגדו בחשד לשחיתות.

שלאף שהגיע לביקור בארץ השתתף בכל מהלך השמחה ואורחים נכבדים כדוגמת שר הכלכלה הנגב והגליל אריה דרעי, ח"כ איווט ליברמן, עו"ד דב ויסגלס ואיש העסקים דן גרטלר השתתפו והסתודדו עימו ארוכות במהלך האירוע החגיגי.

שלאף נחשב לבעל השפעה גדולה על השלטון בישראל ובעבר הוזכר שמו רבות בסוגיות של קשרי הון שלטון כאשר היה מקורב במיוחד לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון.

שלאף היה מעורב כאמור על פי החשד בפרשיות שחיתות כדוגמת המעורבות בפריימריז לראשות הליכוד, העברת מליוני שקלים לחברה בבעלותם של משפחת ליברמן ועוד אולם בסופו של יום החקירות הסתיימו ללא ראיות ונסגרו מחוסר הוכחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר