האסון בטיול: "הילד טבע ביום מסוכן לרחצה"

לאחר האסון בטביעת הילד נתנאל וענונו ז"ל בבריכה, אומרים רבנים ומקובלים כי בכתובים ובספרי קבלה מובא כי התאריך אמש ו' בתמוז הינו בעל סכנה לרוחצים בים ובנהרות (יהדות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

אמש (שלישי) התרחש האסון הנורא של טביעת הילד נתנאל וענונו ז"ל בבריכת השחייה בחצור הגלילית במהלך טיול עם התלמוד תורה. לדברי רבנים ומקובלים מתברר כי כבר בכתובים ובספרי קבלה מובא כי התאריך אמש ו' בתמוז הינו בעל סכנה לרוחצים בים ובנהרות.

וכך מוטב בספר "בית צדיקים יעמוד", שכאשר האדמו"ר בעל הקדושת ציון מבאבוב זצ"ל ניצל יחד עם גיסו מטביעה במים ביום ו' בתמוז, הרבנית - אשת הרב הקדוש רבי שלום אליעזר מראצפארט אמרה שהיה מקובל אצל אביה בשם האדמו"ר מטשרנוביל זצ"ל שלא לשוט בנהר ביום ו' בתמוז.

ואכן בשנים האחרונות מעוררים רבנים רבים שלא לטייל בימים אלו בנהרות ונחלי מים וכן למעט מללכת ביום זה לשחות בים ובבריכות השיחה.

בתוך כך מציינים עסקנים ואישי חינוך את דבריו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן אשר בכל תחילת ימי בין הזמנים ובהתקרב החופש הגדול מזהיר מפני טיולים במקומות של מים ומדגיש כי על תלמידי הישיבות להימנע מלטייל במקומות הללו לאור הסכנות הרבות והאסונות שהתרחשו במהלך השנים בטיולים אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר