יעקב יודוך אחיך / ישראל קליין

ח"כ יעקב מרגי בחר לערוך לבנו חתונה שבה הזוג לא נדחק הצידה בגלל שהאבא פוליטיקאי • ישראל קליין התפעל וטוען כי ראוי שהאירוע ישמש מודל לדוגמה לכל הפוליטיקאים (דעות)

ישראל קליין | כיכר השבת |
ישראל קליין, כותב השורות (צילום: אהרון ווהב - כיכר השבת)

רבות דובר בחצרות הרבנים נגד חתונות ראוותניות ומנקרות עיניים, חצרות מסוימת אף השכילו לתקן תקנות המגבילות את פאר האירועים שעורכים החסידים ואנשי החצר, כמות המוזמנים מוגבלת וכך גם רמתה של התזמורת ומנות האוכל, עניין שיש בו חשיבות רבה במיוחד לאור מצבם הכלכלי של רבים מתושבי ישראל ובמגזר החרדי בפרט.

אך כל זה ועוד אינו נוגע לאירועים שעורכים פוליטיקאים ואישי ציבור מהמגזר החרדי, רגילים אנו לראות גלריות נוטפות יוקרה ופאר בחתונת של נבחרי הציבור שלנו, אנשי תקשורת מגוהצים חבוקים עם פוליטיקאים מעונבים, רבנים מלווים בפמליות אברכי טוהר, נבחרי ציבור שאחריהם שורת בעלי תפקידים החל בפותחי דלתות וכלה במוזגי המים, כל אלה זוכים למרדפי איכות מנבחרת הצלמים שלנו שלא מפספסים ולו קריצת עין אחת של מי מהמשתתפים.

אלבומי תמונות באתרי החדשות וניסיון קטן אחד להבין האם היה חתן באירוע הזה, אם לא די לכם בזה ואתם מחוברים לספר קבוצות "נייעס" תזכו גם לעדכונים און-ליין מהנעשה באירוע, מי נכנס בזמן שמי יצא ומי זכה לשבת לצידו של מי, או תזכו להודעות עם מספר מילים שלחש השר לאוזנו של הלוביסט.

השבוע התקיים אירוע שבטוח פספסתם ולא רק כי בתיבת הדואר שלכם לא נמצאה הזמנה מפוארת. ח"כ יעקב מרגי מי שמכהן כיו"ר ועדת החינוך בכנסת חיתן בשעה טובה את בנו, אירוע שראוי להערכה והערצה, לא "נצפו בחתונת מרגי" פוליטיקאים מכל גווני הקשת הציבורית וגם לא סוללת עיתונאי המגזר מלווים בצלמים אישיים, הכותרות סיפרו על "חבר הכנסת יעקב מרגי שערך אירוע מצומצם" בשונה מהכותרות הרגילות "כל המי ומי בחתונת בנו של ח"כ מרגי", חתונה מכובדת ערך חבר הכנסת לבנו, רב אחד שכותב כתובה אחת לזוג אחד שלא נדחק הצידה רק כי אבא פוליטיקאי.

"כזה ראה וקדש," ללא ספק יכול היה חבר הכנסת לפתוח לרווחה את דלתות האולם למצעד המוכר והמלוקק ובחר לשמוח בחיק משפחתו וחבריו שאינם פוליטיקאים, האירוע הנ"ל ראוי לשמש כמודל לחיקוי על ידי שאר הציבור בכלל ונבחריו בפרט, חתונה שכולה שמחה משפחתית ראויה ללא הפגנות כוח וקשרים מסועפים

ח"כ יעקב מרגי, לו הייתה ניתנת לי האפשרות להעניק אות כבוד וצניעות ללא ספק היית זוכה בו בצדק וכמובן באירוע מצומצם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר