קרע באופוזיציה: 'מרצ' נגד 'המחנה הציוני'

יו"ר 'מרצ' ח"כ זהבה גלאון תקפה את 'המחנה הציוני' שחבריה לא הצביעו יחד עם מרצ בחוק האזרחות, והודיעה כי מרצ מפסיקה לשתף פעולה עם המחנה הציוני באופוזיציה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
זהבה גלאון (צילום: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר מרצ ח"כ זהבה גלאון תקפה בצהריים (רביעי) את 'המחנה הציוני' מכיוון שחבריה לא הצביעו יחד עם מרצ בחוק האזרחות והכניסה לישראל, והודיעה כי מרצ מפסיקה לשתף פעולה עם המחנה הציוני במסגרת האופוזיציה.

"המקום הכי חם בגיהנום שמור למי שבזמן משבר מוסרי שומר על ניטרליות", תקפה גלאון, "כשלתם בסולידריות באופוזיציה. המסית הראשי, נתניהו, עלה לגבות את ההסתה הפרועה של חברי סיעתו נגד חברי הכנסת הערבים".

גלאון הוסיפה ואמרה כי "הדברים האלה הם המשכו הישיר של קמפיין האוטובוסים של הליכוד מהבחירות, שעכשיו נהנים מגיבויים של חברי יש עתיד והמחנה הציוני, המתגלים במלוא רפיסותם. עם כזאת אופוזיציה, נתניהו יכול להיות רגוע ששלטונו מבוצר לעוד שנים רבות".

יו"ר סיעת המחנה הציוני, ח"כ איתן כבל הגיב לדברים ואמר: "אני לא מקבל ציונים מהקואליציה ובטח לא מהאופוזיציה. השיימניג שזהבה גלאון עשתה לנו כאן הוא לא במקומו. לא השתתפנו בהצבעה וזה דבר לגיטימי. גם אני הייתי מתנגד לחוק הזה ואנחנו לא מרצ, יש ביננו שותפות באופוזיציה ויש דברים שאנחנו מסכימים ויש דברים שלא".

"לא על כל הצבעה יקום מישהו ויעשה לי שיימינג, לא יקום ולא יהיה", הבהיר כבל, "אנחנו אופוזיציה לוחמת ואנחנו לא צריכים להתנצל על כל דבר וכל עניין. יש שולחן משותף ושם צריך ללבן את הבעיות ולא על כל התפרצות לאבד את העשתונות".

"לגנות זאת אמירה רפה לעומת התיעוב אל מול הדברים שנאמרו על ידי סגן השר ירון מזוז. ראש הממשלה יכנס מחר את ראשי העדה כדי להתנצל על מה שהוא אמר", הוא הוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר