הפרקליטות דורשת לנתח את גופת יהודה ואנונו ז"ל, הלוויתו תתעכב

לאחר שהמשטרה כבר ויתרה על נתיחת גופת נתנאל יהודה ואנונו ז"ל, שטבע בבריכה בחצור הגלילית, חזרה בה המשטרה וכעת היא דורשת לנתח הגופה. ההלוויה נדחתה למחר (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הילד נתנאל יהודה ואנונו ז"ל (צילום: מתוך ynet)

לאחר שהמשטרה הודיעה למשפחתו של הילד נתנאל יהודה ואנונו ז"ל, שטבע אמש (שלישי) בבריכה בחצור הגלילית, שאין בכוונתה לדרוש את נתיחת גופתו של הילד, כעת חזרה בה המשטרה והיא דורשת לנתח את גופתו, זאת לכאורה ללא כל צורך אמיתי.

בשל הדרישה החדשה של המשטרה נגרם צער רב למשפחה שכעת עדיין ממתינה לקבור את יקירה. כזכור, ההלוויה תוכננה להיום אחר הצהריים, אך בשל דרישת המשטרה לנתח את הגופה ההלוויה נדחתה לפחות עד למחר.

בקרב המשפחה הרוחות סוערות. פרקליט המשפחה, עו"ד דרור שוסהיים, אמר ל"כיכר השבת" כי "אין כל סיבה לנתיחה כאשר ברור לגמרי שהוא טבע. כמעט מעולם ילד שטבע בבריכה לא נותח".

לדבריו, "בממצאים שיש כרגע למכון לרפואה משפטית אפשר כבר לקבוע בוודאות את סיבת המוות. סיבת המוות לא רלוונטית כרגע לשום דבר".

עו"ד שוסהיים הוסיף: "אנחנו נעתור לבג"ץ שישחרר את הגופה באופן מיידי. מחר בבוקר יתקיים הדיון. איבדנו עכשיו כמעט חמש שעות כי המשטרה אמרה שתוותר על הנתיחה ופתאום היא החליטה שלא לוותר על נתיחה".

מוקדם יותר האריך בית משפט השלום בקריית שמונה את מעצרו של דודו גואטה, המציל בבריכה בחצור הגלילית, בה טבע למוות הילד, בן ה-12 מבית שמש. במהלך הדיון בבית המשפט התברר כי תלמידי בית הספר "נווה צבי" מבית שמש שיצאו אתמול לטיול לא החזיקו באישור כניסה למים.

המשטרה טענה בדיון כי הבריכה נפתחה במיוחד עבור התלמידים כאשר הילד שטבע התגלה בקרקעית הבריכה רק כאשר המציל ביקש להוציא את הילדים. המציל טען מנגד כי הבריכה הייתה ריקה מאדם והוא אף הפעיל את הרובוט שמנקה את המים כשלאחר מכן נודע לו כי נפל ילד לתוך המים. נציג המשטרה טען כי המציל לא עמד בתנאי הרישוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר