האסון ב"עדיה": שני חשודים נעצרו

המשטרה עצרה שני אנשים בחשד למעורבות באירוע המצער באולמי "עדיה" ביבנה, כשגוף תאורה צנח בעיצומה של חתונה והביא למותה של אישה אחת ולפציעת חוגגים אחרים (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אולמי "עדיה" לאחר האסון (צילום: רן מנוסיס תיעוד מבצעי מד"א, מתוך ynet)

המשטרה עצרה שני חשודים בחשד למעורבות באירוע המצער כשגוף תאורה צנח בעיצומה של חתונה באולמי "עדיה" ביבנה והביא למותה של אישה אחת ולפציעתם של חוגגים אחרים באירוע.

השניים - מהנדס בן 56 מרחובות ומנהל בן 43 מאור יהודה, נעצרו בתום כמה שעות של חקירה סביב הפרשה.

בהודעת המשטרה נכתב כי "החשוד הראשון, בן 56 מרחובות, עוכב בבוקר לחקירה במשרדו ברחובות לאחר שעלה חשד כי היה מעורב בתהליך אישור הקונסטרוקציה שצנחה באולם. החוקרים ערכו חיפוש בביתו ובמשרדו של החשוד ותפסו מחשב ומסמכים. הערב, לאחר חקירה ממושכת במשרדי יחידת ההונאה ביבנה בחשד לגרימת מוות ברשלנות, הוחלט בצוות החקירה לעצור את החשוד".

באשר לחשוד השני נכתב בהודעה כי הוא "חשוד כי היה מעורב בתכנון הקונסטרוקציה והוצאתה אל הפועל. הערב, לאחר חקירתו בחשד לגרימת מוות ברשלנות הוחלט הערב לעצרו".

שני החשודים יבואו מחר בשעות הבוקר לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בראשון לציון. במקביל שני בעלי האולם שנחקרו שוחררו לביתם בתנאים מגבילים בתום חקירתם תחת אזהרה.

מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן אמר בתום דיון הערכת מצב שנגע לתיק החקירה כי "מדובר באירוע קשה שבו אישה שהגיעה לחגוג בחתונה שילמה בחייה. האירוע היה יכול להסתיים עם מספר רב יותר של נפגעים. מדובר בחשד לשרשרת של כשלים שבאחריות משטרת ישראל לחקור אותם ולהגיע לאותם אחראים לתוצאה הטרגית של האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר