צפו: המכונית החכמה שתקרא את המחשבות שלכם

המכוניות הולכות ונעשות חכמות יותר ויותר עם הזמן, אך כזה דבר עוד לא היה לנו: המכונית החכמה של יגואר תקרא את המחשבות שלכם ותציע מוזיקה מתאימה. וזו רק ההתחלה (רכב)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

המכונית שקוראת מחשבות: המכוניות אמנם הולכות ונעשות חכמות יותר ויותר עם הזמן, כשענקיות הטכנולוגיה והרכב כבר הצליחו לייצר לא מעט רכבים אוטונומיים המסוגלים כבר היום לנהוג ללא נהג ברמת בטיחות גבוהה יותר מנהגים אנושיים - אך כזה עוד לא היה לנו.

חברת הרכב יגואר - לנד קרוזר, הציגה בימים האחרונים רכב חכם במיוחד שמתיימר לקרוא את מחשבותיו של הנהג על מנת לספק חווית נהיגה שטרם נראתה עד היום.

הטכנולוגיה שזכתה לכינוי Brain Wave פועלת באמצעות עשרות חיישנים שונים, שמחוברים למחשב ייחודי, הנתונים נאספים לבסיס מידע במחשב שם הוא "לומד" את הנהג. לאחר מכן המחשב בונה את פרופיל הנהג על מנת להציע לו פתרונות במגוון נושאים.

הרכב החכם יוכל "לקרוא מחשבות" של הנהג, ועל בסיס התנהגותו ידע הרכב להציע מוזיקה בהתאם למצב רוחו של הנהג, להזכיר לנהג מתי הוא אמור להגיע לפגישות ולנווט אליהם, ואפילו להזכיר לו להתקשר הביתה ולהודיע על איחור או להפעיל את העיסוי המובנה במושב הנהג ברכבי היוקרה של החברה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר