המזנון בבית המשפט העליון פועל ללא רישיון עסק

המזנון בבית המשפט העליון פועל ללא רישיון עסק, כך מדווח אתר ynet. "השופטים מדברים גבוהה גבוהה על חשיבות רישיון עסק ושעה קודם לכן אכלו כריך שנרכש במזנןן" (חדשות)

מזנון שלא כחוק. ביהמ"ש העליון (צילום: דוד ועקנין -פלאש90)

בג"ץ נגד החוק: על רקע האסון בחתונה ביבנה, שהתברר כי האולם פעל ללא רישיון עסק, מתפרסם כי גם המזנון בבית המשפט העליון פועל ללא רישיון עסק, כך מדווח באתר ynet.

על פי הדיווח עו"ד ד"ר ניסן שרפי, פנה בכתב למנהל בתי המשפט השופט מיכאל שפיצר וכתב לו "על פי המידע שברשותנו, לחלק ניכר מהמסעדות והמזנונים שבתוך מבני בתי המשפט בארץ אין כלל רישיון עסק, חלקם אף פועלים באופן המסכן את הציבור. כבר ראינו שופטים שציוו על סגירת עסקים באבחת קולומוס, לא לפני שדיברו גבוהה גבוהה בהחלטות שיפוטיות על אודות חשיבות רישיון העסק והיתר הבניה לציבור, ואולם שעה קלה לאחר מכן אחזו בכריך שנרכש זה עתה מהמזנון בבית המשפט.

שרפי דורש לדעת האם יסגר המזנון "כפי שמטיפים השכם וערב רבים משופטי ישראל, או שמא מתכוונים בעלי המזנון להמשיך להפעילו באישורך ללא רישיון עסק. ראוי להביא החלטה זו לעיני השופטים בכל הערכאות למען יעניקו יחס זהה גם לעסקים ברחבי המדינה השורדים בקושי את טבעת החנק הבירוקרטית, ומוכנעים סופית בהליכים מתישים אשר מנהלות נגדם הרשויות בשל העדר רישיון עסק".

מהנהלת בתי המשפט נמסר בתגובה כי "המזנון מופעל על ידי המפעיל הנוכחי חודשים ספורים בלבד. מבירור ראשוני שנערך עולה כי הוגשה בקשה לרישיון עסק וכי הגשת הבקשה התעכבה, בין היתר בשל הצורך לבצע התאמה מסוימת של הדלפק כפי שמתחייב מהדין בסוגיית ההנגשה לאנשים עם מוגבלויות".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "הנושא נמצא בטיפול התביעה העירונית. לאור הממצאים בתיק נערכה פנייה לבירור מול הנהלת בתי המשפט ומזכירות בית המשפט העליון. לאחר סיום הבירור יתקבלו החלטות בעניין המשך הטיפול בתיק העסק וזאת בדומה לכל עסק אחר בעיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר