האסון בחתונה: הוארך מעצר החשודים

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בארבעה ימים את מעצרם של עתניאל מאדר מהנדס הבטיחות ואורן זרוג מנהל ההגברה והתאורה באולם "עדיה" שביבנה (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אבי מועלם, ynet)

אסון החתונה: בית המשפט השלום בראשון לציון האריך בצהריים (חמישי) בארבעה ימים את מעצרם של עתניאל מאדר מהנדס הבטיחות ואורן זרוג מנהל ההגברה והתאורה באולם "עדיה" שביבנה.

השניים חשודים בגרימת מוות ברשלנות וחבלה ברשלנות לאחר שגוף התאורה קרס והביא למותה של אביבה חיון ולפציעת 21 חוגגים.

החשוד הראשון מהנדס הבטיחות עתניאל מאדר, יליד 59' מרחובות, עוכב אתמול בבוקר לחקירה במשרדו ברחובות לאחר שעלה חשד כי היה מעורב בתהליך אישור הקונסטרוקציה שצנחה באולם. החוקרים ערכו חיפוש בביתו ובמשרדו של ותפסו מחשב ומסמכים.

אתמול בערב, לאחר חקירה ממושכת במשרדי יחידת ההונאה ביבנה בחשד לגרימת מוות ברשלנות, הוחלט בצוות החקירה לעצור אותו והיום מעצרו הוארך.

החשוד השני שנעצר אתמול, מנהל ההגברה והתאורה באולם, אורן זרוג, יליד 72' מאור יהודה, חשוד כי היה מעורב בתכנון הקונסטרוקציה והוצאתה אל הפועל. אתמול בערב, לאחר חקירתו בחשד לגרימת מוות ברשלנות הוחלט לעוצרו וכאמור גם מעצרו הוארך.

במהלך הדיון בבית המשפט, אמר חוקר המשטרה כי זרוג היה חסר הכשרה מקצועית ובעברו עבד כמתווך דירות וכתקליטן ובכל זאת היה אחראי על הפעלת מתקן התאורה באולם לאחר שהיה זה שהוביל את הרעיון להתקין את מתקן התאורה באולם, תכנן אותו ואף בחר את המנורות, המוטות ושאר החלקים והביא אנשי מקצוע כדי לבנותו.

באשר למהנדס הבטיחות עתניאל מאדר, ציין החוקר כי הוא חשוד גם בשיבוש הליכי חקירה לאחר שלדבריו הוא הגיע לאולם בשעה שהיה סגור ועשה פעולה שנועדה לשבש את החקירה.

עו"ד ירון פורר שמייצג את מאדר אמר בדיון כי "רק מהנדס חשמל ומהנדס מכונות יכלו לאשר" שהמתקן הוא לא סטטי.

בנוסף, אתמול גם נחקר באזהרה שותף נוסף בבעלות על האולם בחשד לגרימת מוות ברשלנות. שני בעלי האולם, האחד שנחקר שלשום וזה שנחקר אתמול, תושבי אשדוד שוחררו בתנאים מגבילים בתום חקירתם תחת אזהרה. החקירה נמשכת.

מפקד מחוז מרכז ניצב מוטי כהן אמר בתום דיון הערכת מצב שנגע לתיק החקירה כי "מדובר באירוע קשה שבו אישה שהגיעה לחגוג בחתונה שילמה בחייה. האירוע היה יכול להסתיים עם מספר רב יותר של נפגעים. מדובר בחשד לשרשרת של כשלים שבאחריות משטרת ישראל לחקור אותם ולהגיע לאותם אחראים לתוצאה הטראגית של האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר