מבזק כיכר TV: גופת הילד שוחררה, חילונים תקפו אישה

המבזק: אחרי יומיים שוחררה גופת הילד נתנאל ואנונו, חילונים תקפו עובדת במקווה באכזריות, לראשונה עמותה ספרדית תפעיל גנים בירושלים וגם: תשכחו מהחוף, המדוזות באות (כיכר TV)

(תמונה ראשית: שאטרסטוק)

• סוף השערוריה: שופטי בית המשפט העליון, קבעו כי גופתו של הילד יהודה נתנאל ואנונו לא תנותח. ואנונו טבע בבריכה ביום שלשי, ואמש סמוך למועד שנקבע להלוויה, דרשה המשטרה לנתח את גופתו למרות התנגדות המשפחה. הלוויתו תתקינם בשעות הקרובות.

• גם לספרדים: לראשונה עמותה ספרדית תפעיל גני ילדים בירושלים. אחרי שנים ארוכות של שליטה אשכנזית בכל גני הילדים והתקציבים, זכתה אמש במכרז עמותת "מרכז גני הילדים", אותה הקים מרן הרב עובדיה יוסף. כתבנו ישי כהן שחשף את הסיפור, מציין, כי למרות שמדובר בהישג לש"ס יתכן ואריה דרעי יעדיף להקים רשת חדשה שתהיה בשליטה מלאה שלו.

• תקרית אלימה בבית שמש: ארבעה קטינים חילונים תקפו אמש עובדת במקווה. האירוע התרחש בבית שמש, כשהנערים ניסו לשדוד את תיקה, הכו אותה באכזריות ואף ביצעו בה מעשים חמורים. האישה, כבת 50 נמלטה והזעיקה את המשטרה שעצרה שני חשודים.

• פיגוע? דניאל בר, בנו של החקלאי דוד בר קפרא, שנרצח אתמול בידי שוהים בלתי חוקיים פלסטינים, בעת שעבד בכרם שלו, טוען כי אביו נרצח על רקע לאומני.

• כחול-שחור: ביחידת להב 433 מחפשים שוטרים חרדים, עם עדיפות לדוברי יידיש ומבטיחים סביבת עבודה נקייה מנשים. כתבנו צביקה גרוניך שניסה להתקבל, לא קיבל תשובות מה בדיוק התפקיד אליו מגוייסים החרדים ולמה דווקא צריכים חרדים לתפקיד הזה.

• המדוזות נוהרות: אם אתם מתכננים לבלות ביום שישי בים, תחשבו שוב. אלפי מדוזות מציפות את חופי ישראל. אמש הגיעו נחילי מדוזות לתחנת הכח "רוטנברג" באשקלון, אולם בחברת החשמל כבר נערכו לבואם ומסננות מיוחדות מנעו מהן לשבש את פעולת המשאבות.

• תחזית מזג האוויר: לא רק בגלל המדוזות, היום ומחר הים יהיה מסוכן לרחצה. היום יהיה קר מהרגיל לעונה מחר תחול עליה קלה בטמפרטורות ובשבת עליה נוספת.

צילומים: חשודים בבית שמש - הדס פרוש, פלאש 90

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר