דניאל בר על רצח אביו: "אנחנו חושבים שהרקע הוא לאומני"

דניאל בר, דובר משרד הדתות והרבנות הראשית, שוחח בצהריים עם כלי התקשורת על רצח אביו בידי שב"חים פלסטינים ואמר כי "אנחנו חושבים שהרקע הוא לאומני" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אבי מועלם - ynet)

משפחה אבלה: דניאל בר, דובר משרד הדתות והרבנות הראשית, יצא בצהריים (חמישי) לשוחח עם כלי התקשורת לאחר שאמש נקבע מותו של אביו דוד בר קפרא הי"ד שנרצח בכרם בו עבד במושב פדיה בידי שב"חים פלסטינים.

בר סיפר ל-ynet על מה ששמע באשר לזהות הרוצחים: "ממידע שהגיע אליי לא דרך המשטרה מדובר בשני רעולי פנים, כנראה פלסטינים שוהים בלתי חוקיים שעובדים שם באזור השדות".

בר סיפר על רצח אביו ואמר: "חוץ מגפנים יש באזור חקלאים נוספים שמגדלים פירות וירקות. כשהגיעו רעולי הפנים, העובדים התאילנדים פחדו וברחו. בשלב מאוחר יותר הם אלה שמצאו את הגופה. משם פינינו אותו לאסף הרופא".

"ידוע לנו שיש שם פועלים פלסטינים, אני בטוח שגם המשטרה יודעת את זה, ואני עדיין מחכה לתשובות מהמשטרה. הם הבטיחו לחזור אלינו", הוא מספר.

בר אמר כי "אנחנו חושבים שהרקע הוא לאומני. מי שמגיע רעול פנים ודובר ערבית, אני לא מכיר משהו אחר".

דניאל סיפר על אביו דוד ז"ל: "אבא שלי היה חבר אגד, ובמקביל במשך 30 ומשהו שנה הוא גידל ענבים באזור כרמי יוסף. הוא היה איש שאוהב תורת ישראל, עם ישראל וארץ ישראל, למד תורה, הגיע כל יום לעבוד בכרם שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר