המשטרה חוקרת

אסון ברמות: ילד נפל מגג ת"ת לפיר מדרגות ונהרג

ילד בן 11 נפל לפיר מדרגות מגג בית ספר בעל ארבע קומות ברחוב הרא"ה בשכונת רמות בי-ם. הוא פונה במצב אנוש לביה"ח שערי צדק שם נקבע מותו. נסיבות האירוע נבדקות על ידי המשטרה. "שער בית הספר היה נעול. הילדים ככל הנראה טיפסו על השער ונכנסו לשחק בתוך מתחם בית הספר" סיפר מתנדב (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
בית הספר והפתח ממנו נפל הילד (צילום: גיל יוחנן - ynet וכב"ה ירושלים)

ילד בן 11 נפל לפני שעה קלה (שבת) לפיר מדרגות במבנה בית ספר בעל ארבע קומות ברחוב הרא"ה בשכונת רמות בירושלים ונפצע באורח אנוש. צוותי מד"א ביצעו בו פעולות החייאה לאחריהן הוא פונה לבית חולים שערי צדק. זמן קצר לאחר מכן נקבע מותו של הילד.

ממד"א נמסר כי בשעה 20:03 התקבל דיווח על הילד ולצד חובשים ופרמדיקים הוזעקו למקום גם צוותי כיבוי וחילוץ, הילד אותר כשהוא במצב אנוש. נסיבות המקרה לא ברורות ונחקרות על ידי המשטרה.

ממשטרת ירושלים נמסר: "מתחקור ראשוני עולה כי מספר ילדים בגילאי 10-12 שיחקו על גג בית הספר. אחד הילדים נפל דרך חור/חלון שנמצא בפתח העליה לגג אל פיר המדרגות של המבנה. למקום זומנו גורמים רלוונטים מעיריית ירושלים/מבנים מסוכנים ובית הספר. מתנהלת חקירה".

דן דרורי, פרמדיק מד"א שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו ראינו ילד כבן 11 מוטל כשהוא מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק. הוא סבל מפגיעה רב-מערכתית קשה ביותר. הענקנו לו טיפול מציל חיים בשטח ופינינו אותו לבית החולים תוך פעולות החייאה כשמצבו אנוש".

כוחות החילוץ בזירת האירוע, הלילה (צילום: כב"ה ירושלים)

אייזיק כץ, מתנדב איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה הילד היה ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנכנס עם חבריו למתחם בית הספר ובמהלך משחק על גג בית הספר נפל מגובה רב, יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ביצענו בו פעולות החייאה בניסיון להציל את חייו".

"הילד פונה תוך כדי החייאה לבית החולים במצב אנוש, שער בית הספר היה נעול וכיבוי נאלצו לפורצו, הילדים ככה"נ טיפסו על השער ונכנסו לשחק בתוך מתחם בית הספר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר