ארבעה עצורים מהפגנת הגז בתל אביב

ארבעה בני אדם עדיין עצורים מהפגנה נגד אישור מתווה הגז, שהתקיימה אמש בתל אביב. הבוקר יוחלט אם להביאם להארכת מעצרם או לשחררם בתנאים מגבילים כבר היום (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אחד המעצרים אמש (צילום: בן קלמר - פלאש90)

ארבעה מפגינים נעצרו על ידי המשטרה בהפגנה נגד אישור מתווה הגז שהתקיימה אמש בתל אביב, והם ככל הנראה יגיעו היום (ראשון) לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט השלום בתל אביב.

במידה ויוחלט לבסוף שלא להביאם בפני שופט שיאריך כאמור את מעצרם, ייתכן והמשטרה תורה על שחרורם בתנאים מגבילים.

המפגינים התכנסו בכיכר התרבות בעיר, ולאחר נאומים במקום צעדו לקריית הממשלה ברחוב קפלן. הנאום החריף ביותר שנשמע במקום היה של ד"ר יוסי לנגוצקי, יוזם קידוחי הגז. "בושה לאן שהגענו" אמר לנגוצקי. "ממשלת ישראל היא האשמה בכל. אני מבין את חברות הגז שרוצות להרוויח, אבל זה בא על חשבון הציבור. הממונה על ההגבלים העסקיים לא סתם התפטר. ממשלת ישראל גוזלת כסף מהציבור".

המפגינים חסמו את צומת מעריב שבדרך מנחם בגין וקראו "זה הגז של כולנו" ו-"במקום לעניים נותנים לעשירים, איזו ממשלה של מושחתים".

מאחורי מטה המאבק במונופול הגז עומדים הארגונים אנו, חדר המצב, העמותה לכלכלה בת קיימא, הפורום הישראלי לאנרגיה, הפורום המשפטי למען ארץ ישראל, התנועה לאיכות השלטון, ירוק עכשיו, ישראל יקרה לנו, ישראל 2050 ומגמה ירוקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר