עובדי משרד החוץ הכריזו על סכסוך עבודה

אחרי שרק לפני כשנה סיימו את הסכסוך עבודה המתמשך, הבוקר הכריז ועד עובדי משרד החוץ שוב על סכסוך עבודה, זאת לטענתם מאחר ומשרד האוצר לא מימש ההסכם (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפגנת עובדי משרד החוץ בשנה שעברה (צילום: יונתן סינדל - פלאש90)

אחרי שאשתקד חתמו עובדי משרד החוץ על הסכם לסיום סכסוך העבודה המתמשך, כעת הם שבו ופתחו בשביתה, כך הודיע הבוקר (ראשון) ועד העובדים.

לטענת נציגי העובדים, משרד האוצר לא ממש את ההסכם עליו חתם וממשיך באופן שיטתי בשחיקת העובדים. העובדים טוענים עוד כי בחודשים האחרונים הם שבו והתריעו על אי מימון השכר ורק באחרונה הודיעו להם במשרד האוצר על פגיעה בשכרם.

לאור זאת, הורה ועד העובדים לכל עובדי המשרד בארץ ובחו"ל לחדול מהיום לבצע שיגור מברקים וכן לחדול מסיוע למינויים הפוליטיים שעומדים על הפרק לקראת איוש תפקידים בחו"ל ובכלל זה למנוע טיפול בהנפקת דרכונים, הגשת בקשות, טיפול בחומרים וכל סיוע מדיני ומנהלי אחר.

בהודעה שהעביר הוועד לכלל העובדים צוין כי "הוצאנו מספר רב של התרעות לפני פעולה. אמרנו את הדברים שוב ושוב, הן בפגישות פתוחות והן בפורומים סגורים ושום דבר לא קרה. למרות הרצון הטוב אשר גילה המנכ"ל החדש, והסבלנות הרבה אשר גילו העובדים במשך חודשים ארוכים, נמשכת ההתעלמות מהעובדים, מההסכמים שנחתמו ומהזכויות שהיו קיימות במשך שנים רבות. לצערנו לא נותרה לנו ברירה אלא לעלות מדרגה ולשוב לניהול מאבק על זכויותיהם בכל תחום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר