בכורה ב"כיכר השבת" • ברק כהן בסינגל חדש: "הדרך שלי"

הזמר ברק כהן, חוזר עם טעימה ראשונה מתוך אלבום חדש - השיר "הדרך שלי", סינגל חדש ומקפיץ, שמשלב בין מוזי'ה ישראלית ו'ים תיכונית'• השמעת בכורה ב'כיכר השבת' (סינגל)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
עטיפת הסינגל (יח"צ)

הזמר ברק כהן, חוזר עם טעימה ראשונה מתוך אלבום חדש. מדובר בשיר "הדרך שלי", סינגל חדש ומקפיץ, עכשיו בהשמעת בכורה ב"כיכר השבת".

ברק כהן התחיל את דרכו המוסיקלית במקהלת ילדים כבר בגיל 12, שם התגלה כילד פלא. השירים הראשונים שהוציא היו בעיקר קאוורים לשירים מוכרים, שמיד הפכו ללהיטים.

בהמשך הוציא גם שירים מקוריים, שהצטברו עם השנים לשישה אלבומים מוצלחים. האחרון שבהם היה בגן השושנים, שיצא לפני שמונה שנים וזכה להצלחה.

מאז אלבומו האחרון ברק מחלק את זמנו בין הופעותיו הרבות בשמחות ואירועים לבין תפקידו כיועץ פרסומי בתחום התקשורת. לאחרונה חזר ברק יחד עם המוסיקאי והמעבד אלי מלמד לאולפן ההקלטות, שם החלו השניים לעבוד על אלבום חדש ומקורי.

כעת, לקראת האלבום החדש הוא משחרר את הסינגל "הדרך שלי" שמשלב בין מוזיקה ישראלית ל'ים תיכונית'. בלהיט החדש מצרף אליו ברק, את טובי הנגנים והמוסיקאים בישראל, בניצוחו של המעבד אלי מלמד.

"לקח לי הרבה זמן לחזור לאולפן ההקלטות, אבל מאז שחזרתי, לא התפשרתי על קוצו של יוד והתוצאה המוגמרת בהחלט מצדיקה את ההשקעה", אומר ברק כהן, שמבטיח שהשיר צפוי לככב בכל הופעותיו במהלך הקיץ ובין הזמנים הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר