נתניהו: ללא ההתבוללות - היו יותר יהודים בעולם

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה לסכנת ההתבוללות ואמר כי אם לא הייתה בעיית ההתבוללות, המספר של היהודים בעולם היה גדול לאין ערוך. צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: לע"מ; תמונה: Alex Kolomoisky/POOL)

סכנת ההתבוללות: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לסכנת ההתבוללות בעולם ואמר: "אם לא הייתה בעיית ההתבוללות המספר (היהודים בעולם. י"כ) היה גדול לאין ערוך".

ראש הממשלה התייחס לדו"ח של המכון לתכנון מדיניות העם היהודי לפי מספר היהודים גדול ממה שהיה ערב השואה: "בישיבת הממשלה נקבל היום סקירה על דו"ח עם נתונים מעודדים, מספר היהודים בעולם עבר את 16 המיליון. הוא מתקרב למספר, ויתכן שגם עבר את המספר של היהודים שהיו חיים לפני השואה".

"כמובן שאם לא הייתה את בעיית ההתבוללות המספר היה גדול לאין ערוך, אבל עדיין יש סימבוליקה מסוימת בזה שהעם היהודי השיב לעצמו את המספר שהיה קיים לפני ההכחדה הנוראה", הוסיף ראש הממשלה.

"הגידול במספר היהודי", המשיך נתניהו, "נובע בראש ובראשונה מהגידול המתבצע כאן במדינת ישראל, מדינתו של העם היהודי. היעד שאנחנו צריכים להציב לעצמינו הוא - שבהקדם למעלה ממחיצית העם היהודי יחיו כאן במדינת היהודי, דבר שלא היה כאן מאז ימי בית שני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר