פרסום ראשון

בין הזמנים בירושלים: 604 אלף שקל עבור 'נוער חרדי'

ועדת הכספים של עיריית ירושלים אישרה תקציב בסך 604 אלף שקל עבור פעילות לנוער החרדי בבין הזמנים בכדי למנוע נשירה של הצעירים • ועדה תבחר אלף בחורים מישיבות קטנות וגדולות שישתתפו בתוכנית • סגן ראש העיר מטעם ש"ס צביקה כהן אומר כי "כל מי שירצה להצטרף לתוכנית יצורף" (חרדים בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
צביקה כהן וראש העיר ניר ברקת (צילום: ישי כהן)

דואגים לנוער החרדי: עיריית ירושלים תקצה למעלה מחצי מיליון שקל עבור פעילות לנוער החרדי במהלך ימי בין הזמנים.

ל"כיכר השבת" נודע כי ועדת הכספים של העירייה אשרה ביום חמישי האחרון תקציב בסך 604 אלף שקל עבור פעילות לנוער החרדי בבין הזמנים בכדי למנוע נשירה של הצעירים, זאת בפעילותו של סגן ראש העיר מטעם ש"ס צביקה כהן.

על פי התוכנית שבנה צביקה כהן, התקציב יעבור דרך מנהל קהילת 'נווה יעקב', כאשר בחודש הקרוב תקום ועדה שתבחר אלף בחורים מישיבות קטנות וגדולות המתגוררים בעיר שישתתפו בתוכנית בין הזמנים של העירייה.

ממסמך שהגיע לידי "כיכר השבת" עולה כי התקציב יחולק על פי העלויות הבאות: 24,000 שקל עבור הרצאות. 75,000 שקל עבור סיורים לימודיים. 150,000 שקל עבור אטרקציות וטיולים. 81,000 שקל עבור תחרויות ופרסים כספיים ו-52,000 שקל עבור סדנאות. כמו כן, בפרויקט יועסקו 45 חונכים בעלות של - 222,750 שקל.

כאמור, התקציב עבר בוועדת הכספים בה חברים צביקה כהן וחברו לסיעה מיכאל מלכיאלי.

מחזיק תיק החינוך צביקה כהן אומר בשיחה עם "כיכר השבת" כי "אנחנו נמצאים עכשיו בתוכניות של מניעת נשירה, וזה אחד מארבע תוכניות שיוצאות לדרך".

לדבריו: "אנחנו נמצאים ערב בין הזמנים, זה יתפוס את הבחורים, אותם בחורי ישיבות שמגיעים לבית, הפרויקט הזה יגרום שהם לא יצטרכו לחפש שום דבר ברחוב. זה נותן מענה לכמה שכונות בירושלים, אם זה יוכיח את עצמו התקציב והפרויקט ילך ויעצים".

כהן מוסיף ומצהיר כי "כל מי שירצה להצטרף לתוכנית יצורף, כמה שבחורים ימצאו את עצמם נוח בפרויקט הזה. זה כיפת ברזל לבחורים שלנו".

חלוקת התקציב

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר