פעוטה בת שנתיים בלעה תליון "חי" וניצלה

תינוקת בת שנתיים ניצלה לאחר שבלעה תליון בצורת מגן דוד עם הכיתוב "חי". למרבה המזל, התליון נתקע בחלקו העליון של הוושט ונשלף בניתוח חירום על ידי הרופאים (חדשות,בריאות)

שושי מילר | כיכר השבת |
(צילום: בית החולים קפלן)

נס בתליון חי: תינוקת כבת שנתיים שפונתה לבית החולים קפלן בערב שבת האחרון כשחפץ זר שקלע לצינור הוושט שלה - ניצלה באורח נס לאחר שהחפץ שהתברר כתליון בצורת מגן דוד עם הכיתוב "חי" נתקע בחלקו העליון של הוושט, כשהרופאים ביצעו ניתוח חירום מהיר על מנת לשלוף אותו מגרונה של הפעוטה.

אמה של הפעוטה שהבהילה את התינוקת לחדר המיון של בית החולים קפלן ברחובות סיפרה לרופאים כי ילדתה נחנקה מחפץ כלשהו, כשהילדה סיפרה לאם כי בלעה עגיל.

הרופאים בבית החולים קפלן נדהמו לגלות בצילום הרנטגן שביצעו לילדה כי החפץ הזר הוא לא פחות מתליון בצורת מגן דוד עם הכיתוב "חי" בתוכו. רופאה של הפעוטה, ד"ר אודי קצנל סיפר כי "הצורה הגאומטרית עם הלהבים של מגן הדוד שהייתה תקועה לפני הכניסה לוושט בחלק התחתון חייבה שליפה מהירה בחדר הניתוח בהרדמה כללית".

עוד הוסיף ד"ר קצנל: "נערכה תצפית ישירה ללוע ולוושט עם מכשיר אנדוסקופי עדין שאפשר זיהוי וחשיפה בצורה בטוחה של הגוף הזר, והוצאתו בזהירות ובעדינות רבה בסיוע של מלקחיים מיקרו כירורגיים. כעת, לאחר הוצאת מגן הדוד תוכל טליה לחזור לתפקוד רגיל ושגרתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר