לא רק מוניות: אובר השיקה שירותי יאכטה

אפליקציית "אובר" מתרחבת שוב, ומעתה יוכלו משתמשי האפליקציה באיסטנבול, טורקיה, להזמין לא פחות ממעבורת אישית שתעביר אותם בין חלקיה השונים של טורקיה (חדשות)

חיים אבני | כיכר השבת |
אובר (יח"צ)

לא רק מוניות: אפליקציית המוניות 'אובר' מתרחבת שוב, ומעתה יוכלו משתמשי האפליקציה באיסטנבול, טורקיה, להזמין לא פחות ממעבורת אישית שתעביר אותם בין חלקיה השונים של הבירה הטורקית. השירות אמנם מוצע לכל השוהים בעיר, אך הוא מיועד בעיקר לתיירים.

המחירים בשירות הייחודי יעמדו על החל מ-19 דולרים לנסיעה בודדת (לעומת כ-80 סנטים לנסיעה במעבורת ציבורית) בסירות קטנות המכילות 10 מושבים, כשבאובר מתמקדים כאמור בתיירים והשירות יפעל בעיקר ממלונות היוקרה הרבים הפעילים בעיר.

אפליקציית אובר המתמחה בשירותי הסעה שונים, מושכת אש בעיקר בעקבות שירות ההסעות הייחודי שהיא מציעה, במהלכו יכול כל נהג להציע שירותי הסעות. מה שמסבך את החברה עם רשויות החוק במרבית המדינות שלא מאפשרות את הפעילות למי שאין ברשותו רישיון להסעת נוסעים במכוניתו.

השירות הייחודי גם גורם למחאה חריפה של נהגי המוניות בעולם, החוששים לאבד את פרנסתם בעקבות התחרות שלטענתם לא תאפשר להם להתחרות במחירים בעקבות המסים שעליהם לשלם לרשויות כמו גם עלויות הביטוח הגבוהות שאתם הם נאלצים להתמודד.

בימים האחרונים גרמה האפליקציה לעימותים אלימים בין נהגי מוניות בצרפת למשטרה המקומית ונהגי מוניות חסמו את הכניסות לנמלי תעופה במדינה. בעבר אף חסמו נהגי מוניות את הכניסות לערי הבירה באירופה, לונדון, פריז, ברלין ועוד לאחר שהחברה החלה את פעילותה במדינות אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר