13 דברים שהורים עושים (לפחות) 13 פעמים ביום

אם אתם הורים, הנה 13 דברים שאתם חוזרים עליהם לפחות 13 פעמים, ולא מתייאשים. כי אתם הורים • אתגר: כמה פעמים אתם מבקשים לסגור את המקרר או דורכים על לגו? (הורים)

שושי מילר | כיכר השבת |
כמה פעמים אתם אומרים 'לא' ביום? ועוד 12 דברים שהורים עושים בלי סוף כל יום (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

"אי־שפיות זה לעשות אותו דבר פעם אחר פעם ולצפות לתוצאות שונות" אמר אלברט איינשטיין. כשאנחנו הופכים להורים, הציטוט הזה מגדיר אותנו די במדויק.

היום הופך לרוטינה קבועה של משפטים, אמירות ודברים שאנחנו חוזרים עליהם שוב ושוב. ההבדל הקטן הוא שאנחנו לא מצפים לתוצאה שונה אלא בסך הכל לא רוצים שהמזון במקרר יתקלקל, אז "תסגרו כבר את המקרר!!" (בנוסח כזה או אחר).

כל יום עם הילדים הוא שונה, חדש, מרגש. ובכל זאת, בסופו של דבר, עם כל האהבה, אתם תדרכו על קוביית לגו או תעשו אחד מ-12 הדברים הבאים, לפחות 13 פעמים ביום:

1. תגידו: "רגע, בבקשה"

מאזור גיל שנתיים, זה בערך צירוף המילים הנפוץ ביותר שהילד ישמע מכם. לעד.

2. תגישו חטיפים

ולא רק במבה. לארוך היום תמצאו את עצמכם מגישים מנות קטנות של פירות חתוכים, קרקרים עם גבינה, כוס שוקו וגם ממתקים. בעיקר כשהילדים מתחילים לגדול, וחייבים להזין את עצמם גם במרווחים שבין הארוחות, ואתם חייבים להציל את עצמכם.

3. תחפשו אחרי כלים

אם לא שמרתם על ערנות מתמדת ועקבתם אחרי המסלול שעבר כוס השוקו מרגע שהגשתם אותו, מחר בבוקר עלול להיווצר מצב קצת עגום. אם הילד ניחן בעקשנות אופיינית, תצטרכו להיות ממש יצירתיים כדי לצלוח את 07:45 בשלום.

4. תבקשו שקט

אמרנו 13 פעמים? הגזמנו. שוב ושוב ושוב ושוב, אתם תבקשו שקט. איכשהו לילדים יש נטייה לתזמן את הבקשות, השאלות, הדרישות, המריבות בדיוק כשכל מה שאתם מחפשים זה רק ש ק ט.

5. תדרכו על לגו

הלגו הוא רק מטפורה כואבת לכל צעצוע אחר שמוצא את דרכו לכף רגלכם הדואבת. אאוצ'.

>> זה מדעי: למה כל כך כואב לדרוך על קוביית לגו?!

כל יום מחדש. למה כל כך כואב לדרוך על לגו? (צילום אילוסטרציה: shutterstock)

6. תזכירו לילד נימוסים

כל יום, כל היום: "תפסיק לרדוף אחרי החתול!", "לא להכות!", "תחזיר את זה, זה לא שלך!", "תגיד בבקשה, בבקשה".

7. תבררו אם הילד זכר לעשות את צרכיו

החדשות הטובות: בשלב מסוים כבר לא תצטרכו לשאול את זה יותר. אבל עד לאותו רגע מופלא, נתח לא מבוטל מיומכם יוקדש לשאלה: "הלכת לשירותים?".

8. תגידו: "לא"

אני מתחלחלת מהרעיון של לנסות אי פעם לספור כמה הפעמים אני אומרת את המילים "לא" או "עדיין לא" או "לא היום" ביום. הן כל כך רבות, עד שאני מרגישה ש-50 אחוזים מתפקידי כהורה הם לסכל את תכניותיהם של הילדים. וזה לא פשוט.

"אבל ברצינות, לא, אתה לא יכול לצייר על הידיים שלי בטוש!".

9. תריחו ריח חשוד

תחזיקו מעמד. אתם מריחים את זה? מה זה? *עוברים מחדר לחדר בחיפוש אחר הריח המסתורי*.

10. תעצרו התפשטות חיידקים

ילדים יכולים להידבק בקלות מחיידקים וכינים. התפקיד שלנו הוא למנוע מזה לקרות, כמיטב יכולתנו. זו הסיבה שכל היום אנחנו קוראים: "מרפקים!" כאשר הם מתחילים להשתעל, או שואלים "שטפת את הידיים?", ומשתדלים לא לשכוח לוודא "השתמשת בסבון??".

11. תגידו: "תנמיכו את הקול!"

תגידו? סביר להניח שתצטרכו לצעוק את זה. בכנות, לא היה לי מושג שילדים יכולים להפיק טונים גבוהים כל כך!

12.תגידו לילד שלי לסגור את המקרר

כי לי כבר נמאס. זה לא שהוא מחפש שוקולד או משהו, הוא פשוט אוהב להתבונן במה שיש שם, מרותק לגמרי, ומוסיף לי דאגה לסדר היום העמוס גם ככה; האם הוא שכח או לא שכח לסגור את המקרר?

13. תימסו באהבה

בכל פעם שאני עוברת ליד אחד מהמתוקים שלי, אני נהנית למחוץ אותו בחיבה, מעניקה חיבוק או מגניבה לטיפה. האהבה שלי אליהם ממיסה אותי בכל יום מחדש, הרבה הרבה יותר מ-13 פעמים. אפשר בכלל לספור אהבה?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר