משה אבוטבול השעה את האחראי על תיק הכספים כי "תקף אותו בתקשורת"

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הודיע לחבר מועצת העיר מרדכי דירנפלד כי החליט להשעותו מתפקידו כממונה תיק הכספים: "תקפת את ראש העיר בתקשורת" (חרדים)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
משה אבוטבול (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול הודיע היום (שני) לחבר מועצת העיר מרדכי דירנפלד על השעייתו מתפקידו כממונה על תיק הכספים עד להודעה חדשה. הסיבה להשעייה: דירנפלד תקף בתקשורת את ראש העיר. כך לפחות טוען אבוטבול.

במכתב ששלח אבוטבול לדירנפלד נכתב: "לאור הצבעתך כנגד החלטת הנהלת הקואליציה האחרונה שהתקבלה לתמוך בצו הארנונה כפי שהתקבל על ידי גזברות העירייה, ובפרט יציאתך בפומבי ובתקשורת כנגד החלטת ראש העיר וועדת ההנהלה, תוך סילוף דברים ועובדות, הנני להשעות אותך כממונה תיק הכספים עד לבירור הנושא".

מכתב ההשעיה של אבוטבול לדירנפלד

הסיפור החל לאחר שכל חברי סיעת "יהדות התורה" בעירייה, למעט חבר המועצה משה מונטג, חתמו על מכתב שנשלח לראש העיר משה אבוטבול, בו הם מבקשים כי טבלת ההנחות בארנונה תעודכן, זאת לאחר שזו לא עודכנה משנת 2011 ולמרות שבשאר הערים הטבלה עודכנה.

"משנת 2011 לא עודכנה טבלת ההנחות בארנונה, למרות שיוקר המחיה עלה" נאמר במכתב עליו חתומים כל חברי סיעת "יהדות התורה" למעט משה מונטג, "אנו סבורים שהגיע הזמן לעשות צדק ולתת לתושב את המגיע לו בזכות ולא בחסד, כפי שנהוג בכל הארץ".

מכתב הבקשה של חברי "יהדות התורה" לראש העיר

אלא שראש העיר החליט שלא לקבל את הבקשה ודרש מחברי הקואליציה לחתום על צו הארנונה מבלי לעדכן את טבלת ההנחות. כל חברי הקואליציה נכנעו והצביעו כהחלטת ראש העיר, זאת למעט מרדכי דירנפלד, שהחליט ללכת בנושא הזה עד הסוף.

בסופו של דבר ההחלטה עברה על חודו של קול בודד, זאת לאחר שאחד מחברי האופוזיציה יצא באמצע הישיבה ולא נשאר להצבעה. במידה וחבר האופוזיציה היה נשאר ההחלטה הייתה נופלת בעקבות התנגדותו של דירנפלד.

כאמור, כעת החליט ראש העיר משה אבוטבול להשעות את דירנפלד בעקבות החלטתו להצביע נגד הצו החדש בניגוד להחלטת הנהלת הקואליציה.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר דירנפלד כי הוא מכבד את ראש העיר והוא בטוח כי הוא יחזור בו מהחלטתו. "לא תקפתי בשום כלי תקשורת את ראש העיר. אני מכבד אותו מאוד ואנחנו חברים טובים, אבל בעניין הזה היו לנו חילוקי דעות. אני בטוח כי ראש העיר יחזור בו מהחלטתו להדיח אותי מתפקיד יו"ר ועדת הכספים של העירייה".

גורמים בעיריית בית שמש אמרו ל"כיכר השבת" כי "תמוה מאוד שראש העיר החליט שלא לעזור למשפחות במצוקה ולא לעדכן את טבלת ההנחות. עדיין לא ברור מה עומד מאחורי החלטתו".

את תגובת ראש העיר לא ניתן היה להשיג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר