כיכר TV: גל טרור בישראל, התרסקות מטוס באינדונזיה

המבזק היומי: גל הטרור בישראל מתגבר וראש הממשלה מדבר; בדאעש עולים שלב באכזריות; קבוצת כדורגל חדשה על שם מחבל וגם: אסון באינדונזיה בהתרסקות מטוס תובלה (כיכר TV)

(עריכה: כיכר השבת, צילום: Guillom)

• גל טרור: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר היום כי "אנחנו נחושים לפעול בעוצמה ולמצות את הדין עם המחבלים". במקביל, בשל גל הפיגועים ויידוי האבנים בירושלים, החליטו ראש העיר ומפקד המחוז על הקמת יחידת שיטור עירוני משותפת. בבתי החולים עין כרם ושערי צדק מאושפזים עדיין חמישה פצועים ברמות שונות, מהפיגועים אתמול.

• סערת אורנג': אחרי שמנכ"ל החברה העולמית הביע תמיכה בחרם על ישראל ועורר סערה, כעת חברת אורנג' וחברת פרטנר הישראלית חתמו על הסכם חדש, במסגרתו אורנג' תשלם 40 מיליון אירו לפרטנר, במידה והחברות יחליטו להיפרד, תשלם אורנג' 50 מיליון אירו נוספים.

• האכזריות של ארגון הטרור המדינה האסלאמית - דאעש עולה שלב. לראשונה ערפו מחבלי הארגון את ראשיהן של שתי נשים. העריפה התבצעה בסוריה, והנשים נהרגו יחד עם בעליהן לאחר שהואשמו בכישוף.

• מצדיעים למחבל: במסגרת טורניר כדורגל לצעירים פלסטינים לרגל הרמאדן, מתמודדות קבוצות שונות הנושאות שמות של מחבלים, ביניהן גם קבוצת מועתז חיג'אזי, שהתנקש בחייו של איש הר הבית יהודה גליק, קבוצת חאלד נאזל על שם המחבל שביצע את הטבח במעלות ועוד.

• אסון באינדונזיה: לפחות 30 בני אדם נהרגו היום, לאחר שמטוס תובלה צבאי התרסק על בית מלון ובתים בעיר מדאן שבמדינה. בין ההרוגים 12 אנשי צוות, ובשעה זו נמשכים מאמצי החילוץ של הגופות והפצועים מהזירה.

• תחזית מזג האוויר: היום יהיה מעונן חלקית עד בהיר והטמפרטורות יהיו נמוכות לעונה, מחר תחול עליה קלה במידות החום.

קרדיטים: ראש הממשלה - וידאו: רועי אברהם, לע"מ סאונד: איתמר בוטון, לע"מ; פיגוע - עפר מאיר YNET, יהודה גליק - ערוץ 7, אורנג' - אלירן גפן ועידו ארז YNET.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר