צפו בוידאו: ערבים מיידים אבנים על אוטובוס תלמידים

מצלמות אבטחה בסמוך לגן ילדים בירושלים תיעדו אוטובוס שמסיע תלמידים לבית הספר מגיע לכיכר בין מעלה הזיתים לראס אל-עמוד וחוטף אבנים משלושה מחבלים ערבים (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מצלמת אבטחה, מתוך ynet)

טרור בירושלים: בחודשים האחרונים סובלים תושבי ירושלים המתגוררים בסמוך לשכונות ערביות מטרור של אבנים, מחבלים ערבים - במיוחד צעירים - מיידים אבנים לעברי כלי רב פרטיים וציבוריים.

בתיעוד מצלמות אבטחה הממוקמות בסמוך לגן ילדים שמתפרסם הצהריים (שלישי) באתר ynet ניתן לראות אוטובוס אגד המסיע תלמידים לבית הספר מגיע לכיכר הנמצאת בין מעלה הזיתים לראס אל-עמוד, שם ארבו לו שלושה מחבלים ערבים והמתינו שהאוטובוס יסיים להסתובב ורגמו אותו באבנים וברחו.

רויטל, תושבת השכונה, אמרה ל-ynet כי "זהו אוטובוס שמסיע ילדים בכל בוקר למוסדות לימוד ברחבי העיר. בחודש הזה (הרמדאן) אני לא מעזה לנסוע בצירים מסוימים בעיר, כמו ביציאה מהשכונה דרך ואדי ג'וז, כי כל יום חוטפים שם אבנים. אנחנו נאלצים לנסוע בדרכים עוקפות ולהגיע אל היעד בתוך ירושלים - זה יכול לקחת שעה וחצי".

"אנחנו מרגישים שיש מדיניות של הכלה מצד כוחות הביטחון, ולא של הרתעה ואכיפה. מעדיפים 'לכבות שריפות'. אם היו סריקות אמיתיות ברגל בראס אל-עמוד ובוואדי ג'וז, אם הייתה הפגנת נוכחות אמיתית והרתעה, כל הדברים האלו לא היו קורים" הוסיפה רויטל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר