המצרכים הנדרשים לשקשוקה של רני רהב: שאטרסטוק

איש היח"צ רני רהב שיתף תמונה של שקשוקה בעמוד הפייסבוק שלו וכתב: "אני מאוד אוהב להכין שקשוקה. אחד המאכלים האהובים עליי". גולשים גילו שמדובר בתמונת אילוסטרציה ורהב הסיר את הפוסט (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הפוסט של רני רהב (שאטרסטוק, צילום מסך)

תקרית מביכה נרשמה אמש (שלישי) בדף הפייסבוק של איש יחסי הציבור רני רהב. לצד תמונות של שקשוקה במחבת ולצידה מטבוחה כתב רהב: "אני מאוד אוהב להכין שקשוקה. זה אחד המאכלים אהובים עליי באופן אישי, וכך יצא שכשאני מבשל בבית אני מכין בעיקר שקשוקה".

"טיפ לבשלנים: נסו את המטבוחה המעולה של תבליני פרג - היא משדרגת כל שקשוקה. בתיאבון", הוסיף רהב. אלא, שחדי עין הבחינו כי התמונה של השקשוקה אינה מקורית וכי היא נלקחה מסוכנות הצילום שאטרסטוק. זמן קצר לאחר מכן הסיר רהב את הפוסט.

חלק מהגולשים טענו כי רהב ניסה להטמיע תוכן שיווקי לתבליני פרג בפייסבוק, והביעו על כך את כעסם בעמוד הפייסבוק שלו, רהב מכחיש: "החלטתי להוריד את הפוסט שכתבתי על המטבוחה מסיבה נורא פשוטה: הרגשתי שחלקכם לא מאמין שזה אמיתי ואין בו חלילה וחס תוכן שיווקי".

"אני אוהב שקשוקה ומכין כמעט כל ערב שקשוקה. אם תחפשו בארכיוני העיתונים, תמצאו לא מעט תמונות של שקשוקות שהכנתי. מעולם לא היה בעמוד הציבורי שלי תוכן שיווקי וחלילה שלא קיבלתי על זה מעולם כסף. לכן בואו נמשיך ונשמור על היושרה" הוסיף רהב.

מבטיח שקשוקה משלו בקרוב. רני רהב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר רהב כי מדובר בטעות אנוש: "לכן הורדתי וכתבתי התנצלות. הייתה תקלה אצל עובד שלי ולכן התקלה. השקשוקה שלי נראית אחרת לגמרי, יותר טוב מזו. אז אתן בקרוב", הבטיח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר